Her var det virkelig....

Lbaby

Gift med forumet
LIV[8|][8|][8|][8|]

I KNOW

vært på jobb idag, og så har jeg  nettopp farget håret[8D][:D] og nå skal jeg til og begynne på en HAUG med kaker *sukk* gleder meg til og sette meg ned og være ferdig med alt[:D]

ORIGINAL: *Xc1t3*

vært på jobb idag, og så har jeg  nettopp farget håret[8D][:D] og nå skal jeg til og begynne på en HAUG med kaker *sukk* gleder meg til og sette meg ned og være ferdig med alt[:D]

Hva skjer?[:D] Og fortell om din nye hårfarge da[:D]

Hadde jo bursdag på fredag[8D][:D][:D][:D] så skal feire imorgen[:D]

hehe, hårfargen min er et kapittel for seg selv[&:] Gikk fra knall lilla, til restefarger og ettervekst av den[&:] så måtte bare ta en hjemmefarging[8D][:D][:D][:D] så nå er det lysbrunt med "blonde" striper[:)] er ikke helt tørt enda, så gjenstår og se[:)] men alt er bedre en lillabrunt hår med knall blond ettervekst[:-][:o]

Vi har kjøpt verdens største bokhylle på IKEA i dag og driver å sorterer bøker for å sette inn. Så her er det travelt [8D]

Gjør du på da Line?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Vi har kjøpt verdens største bokhylle på IKEA i dag og driver å sorterer bøker for å sette inn. Så her er det travelt [8D]

Gjør du på da Line?

Sitter i sofaen og gjør ingenting[:D] 

Kjenner jeg blir litt sliten på deres vegne[:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Gjør du på da Line?

Krever bilde av verdens største bokhylle[8D]

Sløver og spiser. Føler jeg eser ut[8D]

skulle gjerne vært her når du er her Line, for det er jo ikke så ofte lenger*kremter høyt*!
vi er på ferie hos mine foreldre, og da snakker vi om FERIE!! er så deilig med skikkelig mammaoppvartning[;)]

Back
Topp