Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vært på jobb idag, og så har jeg nettopp farget håret[8D][:D] og nå skal jeg til og begynne på en HAUG med kaker *sukk* gleder meg til og sette meg ned og være ferdig med alt[:D]
vært på jobb idag, og så har jeg nettopp farget håret[8D][:D] og nå skal jeg til og begynne på en HAUG med kaker *sukk* gleder meg til og sette meg ned og være ferdig med alt[:D]
Hva skjer?[:D] Og fortell om din nye hårfarge da[:D]
Hadde jo bursdag på fredag[8D][:D][:D][:D] så skal feire imorgen[:D]
hehe, hårfargen min er et kapittel for seg selv[&:] Gikk fra knall lilla, til restefarger og ettervekst av den[&:] så måtte bare ta en hjemmefarging[8D][:D][:D][:D] så nå er det lysbrunt med "blonde" striper[:)] er ikke helt tørt enda, så gjenstår og se[:)] men alt er bedre en lillabrunt hår med knall blond ettervekst[:-][:o]
skulle gjerne vært her når du er her Line, for det er jo ikke så ofte lenger*kremter høyt*!
vi er på ferie hos mine foreldre, og da snakker vi om FERIE!! er så deilig med skikkelig mammaoppvartning[;)]