Her var det stille som i graven!!!!

storemagepus

Blir kjent med forumet
Er det ingen som skal ha i september og som begynner å bli litt stressa? Jeg har termin 13., og vil gjerne høre fra andre i samme situasjon[;)] MEn her var det jo ingen!!!
 
Hei..Virker ikke som det er så mange september mammaer nei..Jeg har termin 24 september..
Gleder meg så utrolig mye!! [:D]
Men kjenner att jeg er litt nervøs for fødselen oxo...
 
har termin fra den 2 til den 18 men akkurat i skrivende stund sitter jeg med veer på 4 minutter i mellom..hatt siden i går da..litt slitsomt..håper det skjer noe snart jeg nå altså..hadde lissom ikke gjordt noe det...
 
Oj!!! MAmman til Bastian- hvordan går det!!!!?? NYSGJERRIG!!
Veronica, vet du at det blit en gutt eller, siden du har blå ticker? Vet ikke kjønnet enda jeg, så det er enda en ting å være spent på....[;)] Anni 87, du er ikke alene om å være litt spent nå altså!!!
Kjenner at det er noe som skjer der nede jeg også ja. Skal på kontroll i morgen, og er spent på om hodet har festet seg nå!
 
Spesiell grunn til at dere har vært på UL flere ganger, Veronica? Ikke noe tvil da altså[:D] Ønsker deg lykke til!!!
 
Ja er kjempe spennene! Har lyst att det skal skje noe snart jeg,selvom det er 5 uker igjen. hehe[:)]
 
Back
Topp