Her var det liv!

*Sandermamma*

Forumet er livet

Skjer a?

lagt gulla her i heimen.. nå sover de begge to, så hyyyysjj!! [:D][8D]

Her har jeg hatt en flere timeslang kamp og krangel med tanntrollet (Tobben) i hele ettermiddag, nå er han på vei til sengs litt senere enn planlagt grunnet lat sambo som ikke gadd å få rævva i gir. Ida har i tillegg vært TRASSETE i hele dag, så jeg er dausliten og meget klar for alenetid!!!

ORIGINAL: Skrållan

Her har jeg hatt en flere timeslang kamp og krangel med tanntrollet (Tobben) i hele ettermiddag, nå er han på vei til sengs litt senere enn planlagt grunnet lat sambo som ikke gadd å få rævva i gir. Ida har i tillegg vært TRASSETE i hele dag, så jeg er dausliten og meget klar for alenetid!!!

Høres ut som en trivelig ettermiddag og kveld[>:] Håper du får slappa litt godt av på sofaen i kveld[:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: Skrållan

Høres ut som en trivelig ettermiddag og kveld[>:] Håper du får slappa litt godt av på sofaen i kveld[:)]

Det verste er at det bare er å stålsette seg, tanna er ikke igjennom, så det blir nok en likens dag i morgen. Heldigvis skal han i bhg, og på ettermiddagen skal jeg trene, så jeg håper han velger å få utløp for tannfrustrasjonen sin enten i bhg eller hos faren sin!

Back
Topp