her var det liv

alenemed2troll

Glad i forumet
hvordan står det til med allesammen da??[:D]

Her er det livat ja!! [;)][&:]

Går veldig bra med oss!

Theodor prater som en foss, og vi holder på å trene på å slutte med bleie... Har egentlig holdt på siden begynnelsen på sommeren, så går ikke så veldig fort akkurat!!
Han vil veldig gjerne gå med truse, maser om det hver dag... Blir lei seg når han må ha på bleie... Men han tisser og bæsjer seg ut veldig ofte, vi må somregel spør om han må på potta..også vil han ikke.. Ender opp med at vi må lokke med et eller annet, bok, synge...da tisser han med en gang.. [8|]
Så han er vel ikke helt klar, samtidig som han er lei bleia...[;)] Prøver å ta det i hans tempo, så får vi se...[:)]

Grattis med bebis i maven!!! [:D] Husker desverre ikke om du hadde gutt el jente som var født i april?

Hei[:D]
Så koselig at det var noen her da[:)]
Jeg har ei turbo jente som er full av fart. Prater som en foss og er stort sett grei å ha med å gjøre[;)]
Hun ble storesøster i sommer og det ble en kjempe utfordring.
Det ble tøft for henne å ikke være minst lenger, og forandret seg veldig en periode. Fikk voldsomme raserianfall og ble vanskelig å legge om kvelden. Sint og grinete +++
Begynner og komme seg nå, men det har tatt 3 mnd.

Ellers så er hun ei gladjente som er veldig glad i å synge og danse.
Finner noe hun kan bruke som mikrofon og stiller seg foran speilet og synger[;)]
Tiden går veldig fort. 2 1/2år allerede.

Ellers så trives jeg godt som 3 barnsmamma, travelt, men mye kos[:)]

Klem fra meg og Madelen[:D]

ORIGINAL: Aves

ORIGINAL: Majemor

Hei[:D]
Så koselig at det var noen her da[:)]
Jeg har ei turbo jente som er full av fart. Prater som en foss og er stort sett grei å ha med å gjøre[;)]
Hun ble storesøster i sommer og det ble en kjempe utfordring.
Det ble tøft for henne å ikke være minst lenger, og forandret seg veldig en periode. Fikk voldsomme raserianfall og ble vanskelig å legge om kvelden. Sint og grinete +++
Begynner og komme seg nå, men det har tatt 3 mnd.

Ellers så er hun ei gladjente som er veldig glad i å synge og danse.
Finner noe hun kan bruke som mikrofon og stiller seg foran speilet og synger[;)]
Tiden går veldig fort. 2 1/2år allerede.

Ellers så trives jeg godt som 3 barnsmamma, travelt, men mye kos[:)]

Klem fra meg og Madelen[:D]

godt det går bedre hos dere [:D]
her var snuppa så vidt 1.5 år da lillebror kom. skjønte lite om det å være forsiktig med lille vennen. men så fort han kunne ligge på gulvet så ble alt kjempe stas. de leker masse sammen hver eneste dag. musser og koser. utrolig moro. når vi kjører bil så ser de på hverandre og ler godt. kjempe kos.

koser meg masse som 2-barns-mamma. blir nok ikke flere her i gården....
har begynt i full jobb nå, så hverdagen er tilbake for min del...rart....skulle gjerne ha hatt mer tid til de små. syns dagene går så innmari fort.

Mi eldste var 17mnd når Theodor ble født! Har vært travelt og utrolig slitsomt til tider, men de har vanvittig mye glede av hverandre nå! Leker kjempe fint sammen, de kan holde på i timesvis med lego, dukker og biler!![:D]
Krangling er det jo endel av, men det er blitt mye bedre nå heldigvis.. Var en periode de holdt på hele tiden, trodde jeg skulle bli gal!![8D]
Han er en ertekrok da, og ho blir lett fyrt så skal ikke så mye til...akkurat som mora og faren!![;)]

Så koselig å lese litt om de gamle her inne igjen [:D] !!! Tiden virkerlig løper fra oss, med småsøsken alt og noen på vei [;)]
Her skal faktisk storegutt begynne i barnehage for første gang på mandag. Vi er veldig spente,tror det vil å veldig bra, han er virkelig en selvstendig gutt som elsker andre barn. Vi har også flyttet siden sist, og bor nå på mitt hjemsted i vårt eget hus. Så venter vi lillesøster i Januar da

Back
Topp