Her var det liv *RAI RAI*

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hva skal dere i helgen folkens?

Jeg sitter og trykker i meg kransekake [:D] God start på helgen!
Vi planlegger en hagehelg/hjemmehelg. Må få litt orden her altså, løvetannen tar helt overhånd. [&:]
Vi skal kjøre ett lass på dynga med dritt og Søndag skal søster'n ta med Sofie på Åpen dag på Bogstad gård. Se på litt dyr og andre aktiviteter. [;)]

Jo, også er det jo GP i morgen. GLEDER MEG STORT!!

Jeg har nettopp slukt i meg en saftis og skulle gjerne slukt enda en..er hekta!!
Theo er skikkelig våken og kosete nå så vi holder hverandre med selskap mens sambo ser nyheter.
I helgen har vi ingen planer, blir vel lek i hagen og kanskje en tur i parken her tenker jeg[:)]

Ligger her å surfer.
Har ikke store planer i helgen tar det litt som det kommer håpe været er med oss hvertfall[:D][:D]
Ja i morgen blir det gp gleder emg jeg også[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: kolibri

Jeg har nettopp slukt i meg en saftis og skulle gjerne slukt enda en..er hekta!!
Theo er skikkelig våken og kosete nå så vi holder hverandre med selskap mens sambo ser nyheter.
I helgen har vi ingen planer, blir vel lek i hagen og kanskje en tur i parken her tenker jeg[:)]

Blir vel ikke noe GP på deg regner jeg med [;)] 

ORIGINAL: unemoren

Ligger her å surfer.
Har ikke store planer i helgen tar det litt som det kommer håpe været er med oss hvertfall[:D][:D]

JØsses, inntatt horisontalen allerede?
Blir ikke lenge til natten her ihvertfall, må få litt overskudd av søvn til GP [8D][8D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Ligger her å surfer.

Blir ikke lenge til natten her ihvertfall, må få litt overskudd av søvn til GP [8D][8D]

Ligger på sofaen,men ikke lenge før jeg flytter meg inn i sengen,Ella har stratet ny trend våknet mellom 05-06 nå hver dag denne uken så det er så festelig så.[8D]Ja må få oss litt overskudd til morgenkvelden[:D][:D]Blir spennende å se hvertfall[:D][:D]

Jeg rydder/vasker hus og klær og skitt og dritt etter at det har blitt gjort så å si null og nada i huset midt oppi eksamensstresset mitt. Voldsom kjekk fredagskveldaktivitet [8D]

Men men, mannen har forlatt meg, stakk til Hawaii for en liten uke på jobb, midt i FRI-perioden til og med [:-]

I morgen reiser vi til mine foreldre, siden jeg skal jobbe der inne på søndag.
Satser på at besteforeldrene tar KA litt, så jeg får lest litt til neste eksamen *sukk*
Men snart er det sommerferie! JUHUUU!!

Ligger her å surfer.

Ligger på sofaen,men ikke lenge før jeg flytter meg inn i sengen,Ella har stratet ny trend våknet mellom 05-06 nå hver dag denne uken så det er så festelig så.[8D]Ja må få oss litt overskudd til morgenkvelden[:D][:D]Blir spennende å se hvertfall[:D][:D]

Velkommen til vår hverdag [:@] Kjedelig altså...

ORIGINAL: kolibri

Blir vel ikke noe GP på deg regner jeg med [;)] 

nja..blir ikke første pri ihvertfall hehe[:D]

Ligger her å surfer.

Velkommen til vår hverdag [:@] Kjedelig altså...

Ja veldig kjedelig[:@][:@]Håpe det går over,krysser fingrene for det hvertfall[:)]

Halla! [:D][:D]
Jeg har hatt fri i dag! Å da har jeg prøvd å slappe av litt!
Har en junior som er litt sent i seng om kvelden fordi han har tendens til å duppe litt sent på dagen og da er det ikke mulig å vekke han før han har fått sover litt... Men han er jo like blid på kvelden da!
Noen morgener våkner han tidlig og noen ganger sover han litt lenger.. Men uansett like blid! [:)]

I helga skal vi bare kose oss..
Kjøpe blomster til hagen og stelle litt! Sambo har klipp plenen og vi har fikset med en den trær som står rundt her.
Litt stor hage, ca 2 mål! Med en del hekk og greier, men er ganske bra her nå etter fjor sommer da vi klippet masse!
Nå skal det bli fint med farge i hagen også![:D]
Må se om vi får gjort noe med grevlingen under låvebrua også!
Jammen kom den ikke midt på dagen onsdag rett mot samboern.. Løpene over jordet! Sikker skremt av en traktor og løp rett mot låverbrua og der framfor sto sambo... [8|]

God kveld til alle! Ble langt dette!

Her har søvnen tatt meg..la meg på dagen i dag og sov fra 10.30 til klokken 14 nesten, og dette etter en grei natt hvor snuppa sov til 8[:o] Og jeg er allerede trøtt og vil legge meg igjen[&o][:)]

Har heldigvis ei snuppe som er feberfri nå, enda litt slapp og sutrete men kan ikke forvente mer etter ei uke uten noe fast føde omtrent. Ingen store planer for helgen...jeg har veldig lyst på en liten shopping tur i morra, uten unge og mann, så vi får se hva det blir til. Så må jeg seff se MGP i morra kveld[:D]

Jeg har endelig helg!!!
Jobbet sent i dag og d har vært en laaaang dag på jobb. Nesten like stille som i graven[:'(]
Evig glad for at jeg ikke ska jobbe i morgen!!
Tenker å få stelt hagen litt i helgen. Kunne jo tenkt meg å få gjort ganske mye i hagen, men vi må vente på skattepengene... Eg får ta litt nå så d ser litt bedre ut ihvertfall[:)]
Ellers har vi ikke store planer. Håper på strålende vær så vi kan være ute[;)]
GP... ja... regner med eg sitter og ser på d i morgen! Ikke noe eg mååå se, men helt greit! E jo ikke stort annet på tv en lørdagskveld![:o]

Er egentli bedt til et vennepar på reker og vin i morgen men har ikke barnevakt[:(]
så vi får sjå hva vi gjør ut av det, liker ikke å ha "nye" barnevakter...
evt så blir det tacopasta og brownies hjemme til GP...
ellers så håper jeg på like nydelig vær som i dag så skal vi kose oss masse masse...
vi blir vell til å dra til city nord i morgen å hilse på Bodø glimt og maskoten demmers, så er det kamp på søndag[:)]

Ååå imorgen skal jeg i bryllup til søskenbarnet mitt.... grugleder meg litt...har kjempelyst å dra, gleder meg til å gi henne gavene og kortet jeg har laga, men gruer meg litt for dem har ikke innvitert familie, men di dem omgåes med, og jeg kjenner neste ingen [8D] kan liksom ikke sitte hos mamma og pappa eller tanter og onkler hele kvelden [&:][8D][8D] Jaja, får bare drikke mere, hehe [:D][:D] har også investert i superhold-in til anledningen, så får vi håpe antrekket sitter slik jeg håper [;)][;)] Blir nok en nydelig sermoni, håper jeg finner meg en god plass litt langt frem i kirka, tenkte å filme eller ta masse bilder [:D][:D]
Gubben skal ikke være med, han tar med seg ungene til svigerfar sin 65-årsdag som feires samme dag selvfølgelig [&o][&o] Jeg får ta meg en tur etter helga [;)][;)]

Søndag skal vi i konfirmasjon, så det blir rikelig med fester i helga [8D]

Back
Topp