Her var det liv, gitt

monicabebe

Forumet er livet
tralalalalalalalalalalalalala

Helt alene her jeg. Jajajajajajajaja

Kan jo opplyse om at en "håndlaget tvilling pult med tilhørende stol og bokreoler" er å finne på Finn....åååå, bildene jeg får i hodet *auauauauaua*[:D][8D]

Er her innimellom men har sinnsykt mye å gjøre denne uka. Vi skal feire sambo te lørdag og jeg må gjøre alt alene her. Har ikke tid te å sitte lenge på nettet denne uka.

Hvordan går planleggingen????

Spennende da, anjalef. Håper det går bra med planleggingen....

Nå er JEG helt alene her!!!
Ikke så rart kanskje [8D] Ikke alle som må jobbe kveldene her [;)]
Hadde en idiotkunde som vi måtte be om å gå fordi "vi stengte for 15(!) minutter siden" [:@]

Ellers gleder jeg meg sikkert like mye som Linnea til imårra; ho skal nemlig ha med seg
en kompis hjem fra bhg [:D]
Håper bare været blir bra, sånn at de kan leke litt ute og [:)]
De er bare så søte da. Ha mast lenge om dette, men de to gangene ho har skulle være med
ham hjem, så har det skjært seg pga. sykdom [&o]
Men endelig skal de få leke sammen hjemme [:D]

Sov fortsatt godt, jentene mine [:)]

Hi hi - mye rart å finne på Finn forstår jeg[8D][:D]

stakkars tvilling![:D][:D][:D][:D][;)]

hahahaha, ja, stakkars tvilling. Jeg var litt spent på hvordan man ble "håndlaget" også jeg...prøverørsbarn?

Hehe, digger orddelingsfeil, for det blir så mye rart av det!

Joa, planleggingen går sånn passe, akkurat nå så er det svigers som planlegger gava, jeg planlegger resten, men i dag går det ikke så bra, jeg har fått en "knekk" og sitter bare å griner. Pappa er på Riksen, mye smerter i natt, antakligvis hjerte infarkt igjen.

Jeg prøver å gjøre alt det praktiske nå, sånn at jeg slipper å ta alt dagen før, deler opp oppgavene så jeg har planer hele uka.

Back
Topp