her var det jo flere fra Vestfold:)

Lille kråka

Betatt av forumet
Hei hei jeg har egentlig termin 9 sep (så lengt allefall).
 så på tråden om hvor man skal føde at det var mange fra vestfold her inne på august:)
Jeg er 27 år og venter barn nr 2 , har ei jente på 4 år fra før. Bodde i trondheim sist og var masse på treff og vi fant på masse, mens nå når jeg bor her er jeg så "redd" for at det blir ensomt hvis dere skjønner. Er 50% sykemeldt så hadde jo vært hyggelig å tatt en cafe tur. Savner å skaravle om gravid ting med andre som åsså er gravide:)
Noen av dere som har møtt hverandre allerede?

Hei.
Nei, jeg har ikke hørt om at noen har møttes værtfall.
Jeg er 23 år og bor i Tønsberg. Venter førstemann.
Jeg er 100% sykemeldt, så her har man nok av tid. Men jeg må innrømme at jeg er på en annen babyside også, og der har vi blitt en gjeng fra sandefjord/tønsberg, som har møttes noen ganger. Der har vi termin fra 1.juli-9. august.

Jeg er værtfall åpen for å finne på ting. Har bil et par ganger i uka bare. (resten av dagene stjeler gubben den)

Hei! Jeg er ei jente på 27 som venter nr 1 i august :) jeg bor rett utenfor Tøbsberg :) Jeg jobber fullt så langt i svangerskapet, men tror ikke set blir så lenge til jeg må kutte litt ned på jobbingen.

Hei:) Jeg er ei jente på snart 22, bor i Tjodalyng (mellom Sandefjord og Larvik) og venter ei lita jente 23.7. Men kan jo fort bikke over i August!!

så koselig da. jeg har kjempe lyst til å finne på noe og tar mer enn gjerne en cafe tur eller noe
jeg bor på nøtterøy.

Bodde i vestfold da jeg ventet forrige, og vi hadde masse treff :) Vi var en stor gjeng med 2006babyer som møttes, ikke bare augustbabyer.. :)
Nå bor jeg i VestAgder, og erfaring tilsier at her blir det dårlig med treff.. sørlendinger er litt træææææge.... 

hehe du får komme hit da:) blir vel kanskje flere etterhvert som ønsker å møtes.
Jeg var den første av alle venner som fikk barn sist og følte jo at ørene deres blødde i alt gravid og baby snakket mitt så for meg var det helt supert med de gravidgruppene. pluss at vi flytta til trondheim mitt i svangerskapet sist så jeg kjente jo ingen der. men nå er vi tilbake på Nøtterøy.

så artig, jeg er og mer enn gjærne med på cafe tur.. venter nr 2 i aug, har en gutt på 19mnd fra før :D bor oxo på nøtterøy, men har nesten ingen venner her.. er egentlig fra drammen,så greit å blir kjent med fler

Skal vi avtale en dag folkens? :)

Ja det gjør vi:) ta det på kvelden da siden dere sikkert jobber på dagen. noen forslag til hvor og når?

jeg kan best dagen, har en liten gutt som kommer hjem fra bhg i 15 tia ;)

jeg kan åsså på dagen vi kan jo ha flere både på dagen å på kvelden. nå på torsdag 1mars er jeg ferdig på jobb kl 11 så  kl 12 foreksempel om noen  vil møtes da er jeg med:)

Da skal jeg på treff med jentene fra mammanett. Kan ikke dere henge dere på der da? Så er man litt samla.
Er en side på terminforum juli/augustspirene som heter "noen fra vestfold her?"

Jeg vil gjerne bli med på treff også!!=)

Er 23 år og bor 10 min fra tønsberg. Jobber redusert nå jeg også og har iallefall fri tirsdager og torsdager.. Utenom det er det jo noen kvelder ledige innimellom=P

Torsdag iallefall=) Klokkeslett ikke satt enda.. Er foreslått på babels!:)

Torsdag passer for meg! Litt spent på klokkeslett for jeg jo jobber fram til 13.00. Håper jeg får blitt med! :) :)

Det er kl 13 på Babels. Kan ikke du komme inn på det forumet vi andre er på da badeand? Så er vi alle samla på ett sted :)

Har egentlig termin på slutten av Juli, men har ikke finnet så mange Vestfoldinger der ;) Har meldt meg inn på mammanett nå også, så da håper jeg å se dere på neste treff :D

Back
Topp