Her står jeg å lager mat..

Minni84

Forumet er livet
....prøver ihvertfall - aldri vært så flink til den der matlaginga[8D]
 
Kjøkkenet er faktisk det ryddigste rommet i huset[:o] Så det er det eneste dere får se.. for nå..
 

 

 
Vi venter på noen henglser som skal være i skuffene.. Det er derfor det er de åpne hullene..
 
Driiiitfint!!!!
 
Herlig med giga kjøkken!
Hadde tilogmed JEG laget mat!!!
 
ORIGINAL: gullimin

Kjeeeeeempefint kjøkken!! kass kjøkken er det? vi sitter å planlegger den nye huset vårt, og eg e kjøkkensjef!! [;)][:D]
Kanontøft med de flisene, også bak ventilatoren! Mye finere og billiger å gjøre det slik enn å ha en hjørneventilator! [:)] 

Eg og vil ha nytt hus nå...men må nok vente i over ett år til...[>:]

Du klarer vente ett år, kommer sikkert til å gå så fort atte[;)] Vi kjøpe tomta for 4 år siden, så vi har venta lenge på dette[:D]
 
Kjøkkenet er fra IKEA, hvitt høyglans. Og flisene er faktisk baderomsfliser.. Hehe, vi fant ingen kjøkkenfliser som vi likte[8D]
 
Jeg er superfornøyd med ventilator-løsningen, syns det ser stilig ut[:)][:)]
 
Dødslekkert!!!!
Akkurat et slikt kjøkken kunne jeg endt opp med og.
 
Må lage masse mat nå da [;)]
 
ORIGINAL: gullimin

ORIGINAL: Minni84

ORIGINAL: gullimin

Kjeeeeeempefint kjøkken!! kass kjøkken er det? vi sitter å planlegger den nye huset vårt, og eg e kjøkkensjef!! [;)][:D]
Kanontøft med de flisene, også bak ventilatoren! Mye finere og billiger å gjøre det slik enn å ha en hjørneventilator! [:)] 

Eg og vil ha nytt hus nå...men må nok vente i over ett år til...[>:]

Du klarer vente ett år, kommer sikkert til å gå så fort atte[;)] Vi kjøpe tomta for 4 år siden, så vi har venta lenge på dette[:D]

Kjøkkenet er fra IKEA, hvitt høyglans. Og flisene er faktisk baderomsfliser.. Hehe, vi fant ingen kjøkkenfliser som vi likte[8D]

Jeg er superfornøyd med ventilator-løsningen, syns det ser stilig ut[:)][:)]


blir nok ikea kjøkken på oss og.. vi kjøpte huset til bestemora til mannen min for 4 år siden vi..og skulle da bygge nytt bakom.. men har fremdeles ikke komt i gang..(parpirtrøbbel med komunen[:@]) men skal støype grunnmur til helga!!!!! endelig!!!

Oooi, da har dere jo venta leeenge dere også!!
Kjekt at dere begynner å støype i helga da. Nå kommer det til å gå fort fremover[;)]
 
ORIGINAL: huva

Dødslekkert!!!!
Akkurat et slikt kjøkken kunne jeg endt opp med og.

Må lage masse mat nå da [;)]

Jada, lager middag hver dag....men om det er så veldig spennende og godt,- det er en annen sak[8D]
 
nydelig kjøkken[:)]
 
For et flott kjøkken!!! Hadde vært noe for meg som er så glad i å lage mat ja...
 
Skal vi bytte?
Har Ikea-kjøkken jeg også med nøyaktig 60 cm benkeplass, en liten oppvaskkum og komfyr uten ventilator [8D]
 
kjempefint!!! [:D] *kikke bort på eget kjøkken, .og drømme seg bort* [;)]
 
kjempe fint kjøkken dere har[:)]
 
Kanon fint kjøkken..
Hadde sånn hjørnekomfyr løsning i mitt "gamle" kjøkken.. Vi total renoverte det, ikea her og, men ikke så fint som dere har klart å få det till... Sjalu...
Men skal bytte kjøkken i vår nye leilighet til nesteår, så da skal alle ideer få fullt utløp
 
Ååå..For et deilig kjøkken...
 
Fantastisk fint kjøkken. Kunne og tenkt meg noe slikt:)
 
Venter evig på at kommunen skal behandle ferdig byggesøknaden vår. Grrrr så tregt slikt går[:(]..
 
WOW!!!
 
Tilogmed jeg skulle klart å speile et egg på det kjøkkenet der..
Utroooolig flott!! Gleder meg til BV-treff hos deg..hehe!![;)]
 
kjempefint kjøkken!!
Jeg teller allerede dager inntil vi pusser opp kjøkken her. Alt material stå klar, men før vi starter med kjøkken blir det nytt bad og barnerom
 
kjempe fint kjøkken, en nytelse å lage mat der kan jeg tenke meg
 
Driiiitfint!!!!

Herlig med giga kjøkken!
Hadde tilogmed JEG laget mat!!!
 
Back
Topp