• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Her snakkar me hormonell ja!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
I gårkveld skulle eg lage bursdagskake til Ole Sebastian, sia me skal feire 3- årsdagen has i dag[:)] eg hadde kjøpt inn bamseform, og gleeda meg til å servere fiin bamsekake med lys på til gullet mitt! [:)]

Steikte kaka og lot den stå litt før eg skulle ta den ut av forma og sette den på rist.. men når eg kom så langt så ville ikkje kaka ut av forma!! Så eg sleit ei stund til den endelig kom ut av forma, men da var den heilt deformert..! [&:]

Ei stk mamma rydda opp og la seg i senga, grein ein times tid før ho endelig grein seg i søvn![&:]

Hormona tok visst kontrollen der ja! [;)][&:][8|]

[:D]di hormonene di hormonene.men jeg blir skikkelig sur vist kaka mi ikke blir som jeg håper på[:D]

ORIGINAL: stardust

[:D]di hormonene di hormonene.men jeg blir skikkelig sur vist kaka mi ikke blir som jeg håper på[:D]

trudde eg og kom til å reagere med å bli sur.. men neeida, blei jo heilt ifra meg!![8D]

hehe som en liten unge, hehe[:D][:D][:D][:D][:D]
må bare le av det jeg som er ikke gravid, men husker disse hormonone var ett slit selv når jeg var gravid, så hadde sikkert begynt å grine selv[:D][:D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hehe som en liten unge, hehe[:D][:D][:D][:D][:D]
må bare le av det jeg som er ikke gravid, men husker disse hormonone var ett slit selv når jeg var gravid, så hadde sikkert begynt å grine selv[:D][:D]

regna med det kom til å bli ein del som lo av meg når eg la ut detta så[;)]

trøstar meg med at det er leeeenge igjen til fødsel enda![8D]

Back
Topp