Her smalt det inn et symptom gitt...

paleface

Gift med forumet
I ettermiddag ble jeg plutselig bare dødstrett og svimmel, så da mannen min la datteren vår i halv syv-tiden la jeg meg på sofaen. Våknet der noe over ni - og føler meg helt på en snurr ennå... I tillegg har jeg i flere dager kjent at jeg blir kvalm og uggen på kvelden - tidlig på dagen føler jeg meg tipp topp! Merkelig. Noen andre som kjenner symptomer nå?

Jeg har en øm pupp fra tid til annen, veldig hormonell (desverre:/) og kvalm om morgenen allerede. Ellers føler jeg meg i god form, har ikke lyst på verken røyk eller godteri. Håååper det holder seg sånn;)

Ringen av lykke <3> skrev:
Jeg har en øm pupp fra tid til annen, veldig hormonell (desverre:/) og kvalm om morgenen allerede. Ellers føler jeg meg i god form, har ikke lyst på verken røyk eller godteri. Håååper det holder seg sånn;)

Da jeg gikk gravid med datteren min var jeg kvalm og kastet opp hver morgen helt til uke 15. Tenkte jeg skulle droppe det denne gangen. :P Jeg har så langt et enormt behov for salt; masse salt på maten, potetgull, popcorn osv. Håpe det går over, ellers blir jeg jo å legge på meg masse før magen egentlig skal begynne og vokse...

paleface skrev:

Ringen av lykke <3> skrev:

Da jeg gikk gravid med datteren min var jeg kvalm og kastet opp hver morgen helt til uke 15. Tenkte jeg skulle droppe det denne gangen. :P Jeg har så langt et enormt behov for salt; masse salt på maten, potetgull, popcorn osv. Håpe det går over, ellers blir jeg jo å legge på meg masse før magen egentlig skal begynne og vokse...

Det som er så rart nå i motsetning til de tre andre gangene er at jeg ikke har matlyst i det hele tatt. Får i meg ca 3 måltider om dagen, men det siste må liksom presses inn. Jeg er jo veldig glad for det ettersom at jeg allerede er 30 kg for tung! Hehe:p trenger ikke å gå opp så mye med andre ord!

Back
Topp