Her skjer det ting!

Mie

Flørter med forumet
I natt sov jeg nesten ikke pga vonde kynnere (trodde jeg det var i alle fall). Var våken fra halv ett til halv fem. Var umulig å få sove. Ingen regelmessige tak, bare vonde kynnere som var der stort sett hele tiden.

Var hos jordmor på vanlig kontroll i dag. Snakket om natten og at jeg var usikker på hva som skjer inni der. Det var ikke slik med to to andre. Ettersom jeg føder så fort og jeg er litt usikker på hva jeg egentlig kjenner tok hun en undersøkelse av meg. Da fikk hun sjokk! Det var 3-4 cm åpning og hun kunne kjenne rett på hodet! Var veldig klart mente hun!

Sist gikk det fra 3-4 cm til full åpning på 5 minutter. Har ikke tak nå, men jordmor er redd for at ungen kommer veldig raskt når riene starter så hun ble litt rådvill. Ettersom vi har litt vei til sykehuset ville hun at vi skulle dra med en gang. Så nå sitter jeg her og venter på mannen. Ingen rier da.... så er litt usikker på hva vi bør gjøre nå egentlig.

Åh så spennende :)
Masse lykke til!

Åå spennende! Masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg ville fulgt rådene til jordmor da, ja :) Høres veeeeldig fornuftig ut å reise til sykehuset. Masse lykke til :D

Åh, spennende :-) Lykke til!

Best å komme seg på sykehuset da ja. Lykke til! :-)

Har snakket med sykehuset og de mente jeg ikke skulle komme før jeg har rier. Mannen er livredd for at det skal skje noe hjemme eller i bilen, så han vil at vi uansett skal dra til Fredrikstad nå. At vi skal henge litt i byen i ettermiddag og kveld bare for å være i nærheten av sykehuset.

Uff, vet ikke hva vi skal gjøre jeg. Enn så lenge er vi hjemme.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Min tredje fødsel gikk ikke så fort som min andre... Men en vet jo aldri...

Så spennende :) Masse lykke te :D Men ville nok ha dratt te Fredrikstad med en gang pga du har født fort før! Er jo også veldig snart vaktskifte, så ikke umulig at de nye jordmødrene vil ha deg inn, og kanskje evt sette deg på drypp! ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

åååh spennende *litt misunnelig* tenk at nå et det over og dere skal få treffe barnet for første gang!

(sniker fra april, fordi eg savner spenningen)

Så spennende! Jeg ville nok ikke tatt noen sjanser, men ringt nå som det har vært vaktskifte og snakket med de nye jordmødrene for å høre hva de mener! Lykke til :)

Lykke til:D

Ingen framgang her, men de vil ikke sende oss hjem. Blir uansett over natta.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Back
Topp