Her sitter jeg!

SuperBerta

Glad i forumet
Litt lite liv her nå synes jeg...???[8|]

Ja, ja, sånn er det når man ikke får sove.. det er faktisk første gangen jeg står opp om natta når jeg ikke får sove da, så skal vel ikke klage..[:D]

Egentlig så passer det veldig fint med fødsel nå, for Bertine skal sove hos tante fra lørdag til søndag uansett.. Men det skjer jo ikke noe!
Jeg har prøvd knebøy, er det noe annet jeg kan prøve for å sette igang noe her da? Jeg prøver IKKE kanel![8D]

Ja, ja.. får vel legge meg igjen..[:)]

Nå sitter jeg jammen her igjen![8|]

Fikk nå sovet litt da, men har så vondt i hoftene, så begge de mulige sovestillingene er ganske ubehagelige..[:-]

Jeg var skikkelig innstilt på fødsel i natt jeg, hadde planen klar: Skulle vente hjemme til snuppa våknet, før vi reiste innover, slapp av Bertine hos tante i Ski, dro videre til Ahus, og lillebror kom utpå ettermiddagen/kvelden.. [:)]                                                                                    

Uff stakkar[:)] pussig at det der med fødsler ikke skal gå helt etter planen. [;)] Der fins jo mange kjerringråd for å føde men jeg har egentlig ikke tro på noe av det. For ut kommer dem når tida er inne.....[:D] Ikke noe trøst akkurat da[8|]

Trasig å ikke få sove iallefall. Jeg husker med Kristoffer så sov jeg ikke to siste mnd. Da satt jeg oppe til både fire og fem og snakket med min mor på dataen. Og spiste tørka frukt. Var faktisk koselig det. Men måtte jo opp kl sju med de andre da. [:D]

Hehehe...nei, de kommer nok ikke når man vil. Jeg var jo OVERKLAR for å føde lenge før terminen sist. Men så var jo jeg og trillemor søvnløse i en del måneder også da.....blæ.

Har ikke helt trua på kjerringråd jeg, for det skjer ingenting hvis det ikke er modent og klart. I beste fall kan man framprovosere maserier, og det er jo ikke noe å trakte etter. Det er bare vondt uten virkning.

Krysser fingrene for at lillebror er klar til å komme ut snart! Nyt de siste dagene med uavbrutt søvn, og måltider i ro og fred. Snart er det en som skal ha mat HVER gang du setter deg klar med maten....særlig varm mat(helt utrolig at de merker det, hehehe)

KLemmer

En kjedelig tid når man går slik og venter - det eneste som beviselig har virkning (uten å ha noen negative bivirkninger) er vel sex, så det er bare å kjøre på....

ORIGINAL: lenemor

En kjedelig tid når man går slik og venter - det eneste som beviselig har virkning (uten å ha noen negative bivirkninger) er vel sex, så det er bare å kjøre på....

Ehm.. ja.. mannen har fått beskjed om at han må til pers innimellom, og han har heldigvis ikke noe imot det, selv om motivasjonen min egentlig bare er modning..[8D]

Det er masse på gang for tida, kynnere, nedpress og diverse andre rare følelser.. så jeg håper det er modning på gang ihvertfall..

Får håpe dagens harrytur har noen effekt..[:D] Jeg er ikke så stressa etter å få han ut, men føler meg bare så klar for å føde liksom..[;)]

ikke lenge igjen nå superberta!! SYns nettopp du ble gravid jeg[8|], hvor ble de mnd av?? var superklar for å føde før termin jeg og, og heldigvis kom han en uke uke før tida[8D]. Du får prøve å nyte den siste tiden, han kommer nok snart[;)]

Back
Topp