Her også begynner mannen å våkne opp!!!

Hehe, håper mannen min våkner litt snart.. Føles som han tror bare det er en svipptur på sykehuset og så hjem igjen med baby. Hehe

Godt han har våknet opp iallefall, det er jo et skritt på veien. :P Her har jeg satt mannen til å lese bok, men det var visst mye annet som var mer spennende. :P

Bra svart iallefall ;) tenk at det tar såååå lang tid!

He he.. ;)

Hehe er nok ganske nervepirrende for disse mannfolka i disse tider. Alt de vet er at det forventes at de skal være klar i hodet, stille opp og være en solid støtte for mor. Men det er jo ikke lett å forberede seg på om man ikke har vært med på det før. Husker mannen sprang rundt som en hodeløs høne da vi skulle ha vårt første barn. Men han klarte det fint og var en klippe for meg jeg aldri hadde klart meg uten. Nå er han blitt ganske erfaren og er nok ikke så nervøs :)

Hehe er nok ganske nervepirrende for disse mannfolka i disse tider. Alt de vet er at det forventes at de skal være klar i hodet, stille opp og være en solid støtte for mor. Men det er jo ikke lett å forberede seg på om man ikke har vært med på det før. Husker mannen sprang rundt som en hodeløs høne da vi skulle ha vårt første barn. Men han klarte det fint og var en klippe for meg jeg aldri hadde klart meg uten. Nå er han blitt ganske erfaren og er nok ikke så nervøs :)
Ser for meg en mann i hønsekostyme med dmhode under armen!

Haha, har fremdeles er minne fra da min bror var på vei ut i verden. Å pappa kom å våkna meg å sa jeg skulle til mormor for nå skulle mamma på sykehuset å ha baby. Han fant ikke skoa t mamma, hu satt på en kjøkkenstol med rier og stønna og pusta, mens pappa nesten ikke viste opp ned på seg selv :P så jeg gikk å fant sko t mamma, fant bil nøkklene og et pledd jeg kunne ha med i bilen. Så mamma og meg sto klar i døra og kikka på pappa som flaska rundt. Å til slutt fikk summa seg og vi kom oss i bilen :D

Kan bli morsomt når han skal være sjåfør for meg denne ganga :P

Er så heldig å ha en mann som har vært våken stort sett hele svangerskapet :-)
Spør masse og ser på fødeavdelingen på
Tv sammen med meg osv for å få litt forståelse og kunnskap. Er vel kanskje en trygghet for han at jeg har vært igjennom en fødsel tidligere slik at jeg vet litt mer enn han. Han tar ting veldig med ro, men er veldig bevisst på hans oppgaver underveis :-) i kveld skal vi pakke baggen sammen :-) tiden nærmer seg til Prinsen kommer <3

Haha, har fremdeles er minne fra da min bror var på vei ut i verden. Å pappa kom å våkna meg å sa jeg skulle til mormor for nå skulle mamma på sykehuset å ha baby. Han fant ikke skoa t mamma, hu satt på en kjøkkenstol med rier og stønna og pusta, mens pappa nesten ikke viste opp ned på seg selv :P så jeg gikk å fant sko t mamma, fant bil nøkklene og et pledd jeg kunne ha med i bilen. Så mamma og meg sto klar i døra og kikka på pappa som flaska rundt. Å til slutt fikk summa seg og vi kom oss i bilen :D

Kan bli morsomt når han skal være sjåfør for meg denne ganga :P
Haha, så flink du var. Hvor gammel var du da? Åå han skal være din sjåfør. XD

Haha, så flink du var. Hvor gammel var du da? Åå han skal være din sjåfør. XD
Jeg var 4,5år da. Hehe..
Ja jeg skal bo hos mamma å de før fødselen og til den er over. Så jeg får kommet meg til sykehuset. Å siden vi skal ferie jul med familien våres. Og alle bor i nærheten av mine foreldre :P så da blir nok pappa eller mamma sjåfør til føden. Hihi..

Bra de våkner opp ;) Mannen min fikk svar på alt han lurte på på fødselsforberedende kurs, og fikk med seg mer enn jeg fikk med meg, så her er det full kontroll. :P han maste på meg for å få ferdig fødebaggen og har stilt inn telefonen så han hører om jeg ringer om han har den på lydløs. Men så er han også den som organiserer og ordner av oss to. Og veldig flaks for meg jobber han rett ved sykehuset, så om han er på jobb når jeg må dit kommer han seg dit kjapt (jeg tar nok taxi, vi har ikke vil uansett). Han kan faktisk gå dit på et kvarter, men med offentlig transport tar det to-tre minutter :D

Back
Topp