Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser for meg en mann i hønsekostyme med dmhode under armen!Hehe er nok ganske nervepirrende for disse mannfolka i disse tider. Alt de vet er at det forventes at de skal være klar i hodet, stille opp og være en solid støtte for mor. Men det er jo ikke lett å forberede seg på om man ikke har vært med på det før. Husker mannen sprang rundt som en hodeløs høne da vi skulle ha vårt første barn. Men han klarte det fint og var en klippe for meg jeg aldri hadde klart meg uten. Nå er han blitt ganske erfaren og er nok ikke så nervøs
Haha, så flink du var. Hvor gammel var du da? Åå han skal være din sjåfør. XDHaha, har fremdeles er minne fra da min bror var på vei ut i verden. Å pappa kom å våkna meg å sa jeg skulle til mormor for nå skulle mamma på sykehuset å ha baby. Han fant ikke skoa t mamma, hu satt på en kjøkkenstol med rier og stønna og pusta, mens pappa nesten ikke viste opp ned på seg selv så jeg gikk å fant sko t mamma, fant bil nøkklene og et pledd jeg kunne ha med i bilen. Så mamma og meg sto klar i døra og kikka på pappa som flaska rundt. Å til slutt fikk summa seg og vi kom oss i bilen
Kan bli morsomt når han skal være sjåfør for meg denne ganga
Jeg var 4,5år da. Hehe..Haha, så flink du var. Hvor gammel var du da? Åå han skal være din sjåfør. XD
Samme herHaha I går tok jeg samboeren min i å laste ned rieteller Han begynner å stresse litt han også nå.