Her må det knipes!

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Hjelpes meg... Var på do i sta og det var nesten mer tiss i buksa enn i doskåla. Overdriver litt kanskje :-P Men her må jeg knipe, så jeg ikke tisser på meg utover i svangerskapet. KNIP!!!

Har alarm på mobilen min hver kveld som minner meg på at jeg må knipe :) ellers glemmer jeg det.

Går det ann å knipe for mye også?? :O jeg har regelmessig knepet gaaanske mye i løpet av en dag opp igjennom åra, da det også gir seksuelle fordeler :) MEN da jeg fortalte dette til en venninde en gang i tida så ba hu meg om å passe på å ikke knipe for mye den dagen jeg blir gravid.. Husker ikke hva eller hvorfor, men noen som veit om dette stemmer?? Og hva er egentlig å knipe for mye? ;)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Går det ann å knipe for mye også?? :O jeg har regelmessig knepet gaaanske mye i løpet av en dag opp igjennom åra, da det også gir seksuelle fordeler :) MEN da jeg fortalte dette til en venninde en gang i tida så ba hu meg om å passe på å ikke knipe for mye den dagen jeg blir gravid.. Husker ikke hva eller hvorfor, men noen som veit om dette stemmer?? Og hva er egentlig å knipe for mye? ;)

Leste noe om at man kunne få sterke muskler der nede som ikke var gunstig når man skulle føde. Typ bli for stram, hehe... Men vet ikke om det stemmer. her er jeg slapp i leppa, såååå jeg må knipe ;-)

Leste noe om at man kunne få sterke muskler der nede som ikke var gunstig når man skulle føde. Typ bli for stram, hehe... Men vet ikke om det stemmer. her er jeg slapp i leppa, såååå jeg må knipe ;-)

Haha morsom du :-D
Men får passe på å ikke ta i for mye vel, så får vi håpe at hønsehuset holder seg ut graviditeten og litt til ;-)

Takk for påminnelsen, jeg er skrekkelig dårlig til å huske det.

Kniping ja:-( så utrolig kjedelig men det må til. De 3-4 månedene etter sist fødsel så hadde jeg 0 kontroll. I starten var det så gale at jeg klarte ikke kjenne om jeg lakk. Hadde ingen følelse. Hver gang jeg skulle ut å trille så var det på med tena lady:-/ og da var det virkelig mer i trusa enn i do. Anbefales ikke :|

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Trur d ska godt gjøres å bli overtrent der nede;) Sjøl har æ knepet jevnlig etter tidenes verste fødsel m tilhørende rift av alvorligste grad, så fortsette bare med den gode vanen.

Back
Topp