Her ligger jeg..

Veslemary

Flørter med forumet
Igangsetting er pyton...
Inn i går kl8. Ballong oppi slufsa i 10 timer før den datt ut og 3 cm og lite modning fortsatt.
Tette rier i 3 timer og så bråstopp. Fått satt inn epidural som
Ikke er skrudd på/kun montert;) godt å vite når det tar seg opp... Forts 3 cm.. :(
Har "sovet" i fødesenga i natt.. Hard som Stein så hele kroppen verker. Kjenner Ik forskjell på rier i ryggen el sliten /vondt etter hard madrass.
Ctg for videre plan nå og vært her i 25 timer. Blææææææsj...
Det var en liten oppdatering fra utålmodige sure slitne trøtte meg. Send meg litt fødestøv:)

Oida... Får håpe d kan ta seg opp å at du får premien din snart:):) sende støv....:):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Fødestøv i farta:) håper ting tar seg opp, så du snart blir ferdig:)

Uff, håper det tar seg opp snart. Lykke til :)

Huff, håper det tar seg opp snart!! Du har snart den lille hos deg :):)

Stakkars deg. Håper det tar seg opp og blir fortgang i sakene dine nå. Sender masse fødestøv på deg!

Bøttevis med fødestøv sendt avgårde ❤
Håper det tar seg opp for deg snart nå

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Uff, sender masse masse fødestøv til deg. Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Uff, forferdelige dei sengene ja :/

Masse fødestøv sendes din retning og ønsker deg masse lykke til :)

Sender deg fødestøv og riefremmende tanker!!! Lykke til!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Igangsetting er Pyton!
Håper det tar seg opp snart, lykke til med kraftanstrengelsen, snart har du baby!

Igangsetting er pyton...
Inn i går kl8. Ballong oppi slufsa i 10 timer før den datt ut og 3 cm og lite modning fortsatt.
Tette rier i 3 timer og så bråstopp. Fått satt inn epidural som
Ikke er skrudd på/kun montert;) godt å vite når det tar seg opp... Forts 3 cm.. :(
Har "sovet" i fødesenga i natt.. Hard som Stein så hele kroppen verker. Kjenner Ik forskjell på rier i ryggen el sliten /vondt etter hard madrass.
Ctg for videre plan nå og vært her i 25 timer. Blææææææsj...
Det var en liten oppdatering fra utålmodige sure slitne trøtte meg. Send meg litt fødestøv:)
Stakkars deg :( jeg ble satt igang en mandag og ungen kom ikke før torsdag så håper det går fortere med deg! Lykke til!

Herlighet og stakkars deg :(
Kan di ikkje sette inn tabelett? ? Håper virkelig at ting tar seg opp og at du snart er i mål!!
Ble og satt i gang på mandags ettermiddag og fødte natt til tirsdag, fikk 2 tabeletter.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Hvordan går det?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp