Her kommer plutselig jeg!

lillechu

Forelsket i forumet
Hei på dere! Her kommer en rask melding fra meg til dere juli-jenter 2012! Jeg har ikke tittet rundt her enda engang, jeg bare må få sagt noe om meg selv først! ;) 

Jeg måtte ta en test i dag da mensen aaaaldri kom. Oi, jeg er gravid! Bare 4 uker på vei, men allikevel. Vi hadde snakket om flere barn snart, men ikke helt enda. Så er fortsatt litt sjokket og skjelven. vi fikk en sønn i juli 2010, så nå blir termin samme, bare 24 mnd senere!! Har jeg noe å engste meg for nå kanskje??? TUUUUSEN TANKER i hodet i dag! godt jeg kom på at dette forumet finnes, noen å snakke med :)

Som begynnelsen i forrige svangerskap kommer det små, brune "blødninger" om dagen. Eller første bittelille kom i dag. Jeg blir jo engstelig! Det gikk jo helt fint sist, frisk og fin hele svangerskapet, både jeg og den lille. Men nå kjenner jeg den usikre følelsen igjen, er det en begynnende spontatabort? Noen somkan  forklare eller som vet noe om slike blødninger, så jeg kan forstå meg litt på dem? :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, om jeg blir værende her i de neste åtte mnd da!

Klem fra Lillechu (hmmm, lurer på om jeg fortsatt har samme gamle ticker?)

velkommen =)

spm ditt om spotting vet jeg desverre ikke så mye om...men sikkert noen som har noen beroligende svar til deg =)
alt jeg vet er at d er veldig vanlig å spotte litt, og hvis du hadde dette i forrige sv.skap også - så er d vel bare sånn du "er"..hehe....

Gratulerer med baby i magen og velkommen hit :)

Gratulerer :)

Det er nok helt vanlig med litt småblødninger.
Er jo litt betryggende om det skjedde sist, og alt gikk bra da :)

Gratulerer og velkommen!! Jeg har også en liten som er født juni 2010 så det blir også to års mellomrom her.. syns jeg nettopp gikk gravid jeg.. klarer ikke helt å se for meg å ha to småttinger!! Men nå har vi heldigvis noen mnd å forberede oss på da!!

Gratulerer så mye og velkommen :)

Virker jo på det du sier som at alt er normalt. Så bare slapp av og nyt graviditeten. Ring til lege og få tett oppfølging hvis du er bekymret :)

Back
Topp