Her kommer min oppdatering

*Bobbo*

Forumet er livet
Hadde time kl.10.20 og kom inn litt før som vanlig.
Pratet litt om de forskjellige medisinene. Legen lurte på om vi skulle bruke puregon neste gang,
men så i papirene fra Riksen at jeg hadde gått veldig lenge på de og ikke hadde fått noe supert resultat.
Så vi falt tilbake på menopur, men bestemte at jeg skulle begynne på en høyere dose og heller minske.
Siden eggene mine var litt trege sist.
Men skulle prate mer om dette da jeg skal inn til første konroll før oppstart med sprøyter.

Vi kunne velge å starte opp når vi ville. Bestemte oss der og da for å ringe inn mens i oktober.
Få datoen for oppstart da. Ca midten av november. [:)]
Så blir det uttak i uke 50. Samme som snuppis. Gleder meg til å følge deg vennen.
Og vi SKAL flytte inn i samme terminforum. [:)][:)][:)] Dette skal gå vår vei.

Åååh, så bra! Bare gode nyheter her i dag jo[:D][:D][:D] Og så moro at dere får uttak i samme uke! Dette skal gå veien for dere *Bobbo* snuppa[;)]

Ser man det ja [:D] Nå ble jeg glad for at planen deres videre er i boks! Det ordner seg nå vet du *bobbo*, denne gangen SKAL det gå - uten tvil! Det bli en spennende juletid det her nå altså - jeg gleder meg allerede!! [;)]

Så flott Bobbo, da har de lagt den perfekte planen[:)][:)][:)] Gleder meg masse til å flge med nå.... Denne gangen skal det bare gå[:)][:)][:)][:)] Masse masse lykke til...

Da er det din tur bobbo! Jeg heier så sinnsykt på deg vennen.
Hold optimismen oppe, det tror jeg lønner seg[;)] NÅ SKAL DET VÆRE DIN TUR!

Så flott!! Gratulerer så masse Det skal gå den rette veien denne gangen

ORIGINAL: kate

Da er det din tur bobbo! Jeg heier så sinnsykt på deg vennen.
Hold optimismen oppe, det tror jeg lønner seg[;)] NÅ SKAL DET VÆRE DIN TUR!

Åååå, tusen takk vennen. [:)]

[:D][:D]

Blei glad når eg fikk mld av deg vennen[:)][:)]

Pluuuutselig er du i gang igjen med medisiner og kontroller, å så kjekt at du får snuppis! som følge[:D][:D]
Det SKAL bli 2010 babyer på dere begge nå[:)][:)]

åååå så bra vennen[;)][;)]denne gangen skal spiren sitte[;)][;)]klem

Spennende tid da Bobbo. Noen spesiell grunn til at dere ville vente til oktober?? Ja, du og snuppis skal inn i samme forum, med fare for å gjenta meg selv,men; DENNE GANGEN FORTJENER DU EKSTRA EKSTRA EKSTRA AT DET KLAFFER!!! Det bare MÅ klaffe.

Gøler du deg fortsatt like ivaretatt av klinikken? Høres jo ut som om de setter av godt med tid til dere og at de tar dere alvorlig. Litt annerledes enn det løpebåndet vi har blitt "lagt på" på riksen [;)]

Store Sarahklemmer sendes[:)]

Bobbo så flott endelig hvet vi når du starter opp igjen, det høres lovendes ut at de prøver Menopur og ikke går i den samme tralten som tidligere.
Skal bli spennendes å følge med på deg denne gangen her, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]

Krysser alt jeg har for deg vennen min!!!!
Vil få en like hyggelig melding fra deg i år som i fjor, når vi skal på fjellet i julen. Men denne gangen skal gleden vare så myyyyye lenger![;)]
Det er DERES tur nå.

ORIGINAL: Sarah

Spennende tid da Bobbo. Noen spesiell grunn til at dere ville vente til oktober?? Ja, du og snuppis skal inn i samme forum, med fare for å gjenta meg selv,men; DENNE GANGEN FORTJENER DU EKSTRA EKSTRA EKSTRA AT DET KLAFFER!!! Det bare MÅ klaffe.

Gøler du deg fortsatt like ivaretatt av klinikken? Høres jo ut som om de setter av godt med tid til dere og at de tar dere alvorlig. Litt annerledes enn det løpebåndet vi har blitt "lagt på" på riksen [;)]

Tusen takk vennen. [:)][:)][:)]
Kunne starte opp ved neste mens hvis vi ville, men ville vente litt til. Få en mens eller to til før oppstart.
Tror kroppen har godt av å vente litt også.
Føler oss fortsatt veldig ivaretatt på Aleris. [:)] Veldig fornøyd der.

Store klemmer din vei. Håper alt er bra med den lille prinsessa?

ORIGINAL: *snuppis*

Krysser alt jeg har for deg vennen min!!!!
Vil få en like hyggelig melding fra deg i år som i fjor, når vi skal på fjellet i julen. Men denne gangen skal gleden vare så myyyyye lenger![;)]
Det er DERES tur nå.

Her har og fingerkryssingen startet. Hehe... Blir en spennende jul i år også.
Og håper av hele mitt hjerte at jeg kan sende avgårde en sånn melding i år også.
Foresten denne jenta skal ringe deg da. [:)][:)][:)]

Kjempe godt å høre,vennen[:D][:D]
No håper jeg virkelig at både du og snuppis forlater oss rundt nyttår!!!!

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: Sarah

Tusen takk vennen. [:)][:)][:)]
Kunne starte opp ved neste mens hvis vi ville, men ville vente litt til. Få en mens eller to til før oppstart.
Tror kroppen har godt av å vente litt også.
Føler oss fortsatt veldig ivaretatt på Aleris. [:)] Veldig fornøyd der.

Store klemmer din vei. Håper alt er bra med den lille prinsessa?

*Bobbo* ville vente på meg

Jepp....

ORIGINAL: hegemw

spennende, gleder meg til å følge deg igjen,

Takk vennen. [:)][:)][:)]

Back
Topp