*Bobbo*
Forumet er livet
Hadde time kl.10.20 og kom inn litt før som vanlig.
Pratet litt om de forskjellige medisinene. Legen lurte på om vi skulle bruke puregon neste gang,
men så i papirene fra Riksen at jeg hadde gått veldig lenge på de og ikke hadde fått noe supert resultat.
Så vi falt tilbake på menopur, men bestemte at jeg skulle begynne på en høyere dose og heller minske.
Siden eggene mine var litt trege sist.
Men skulle prate mer om dette da jeg skal inn til første konroll før oppstart med sprøyter.
Vi kunne velge å starte opp når vi ville. Bestemte oss der og da for å ringe inn mens i oktober.
Få datoen for oppstart da. Ca midten av november. [:)]
Så blir det uttak i uke 50. Samme som snuppis. Gleder meg til å følge deg vennen.
Og vi SKAL flytte inn i samme terminforum. [:)][:)][:)] Dette skal gå vår vei.
Pratet litt om de forskjellige medisinene. Legen lurte på om vi skulle bruke puregon neste gang,
men så i papirene fra Riksen at jeg hadde gått veldig lenge på de og ikke hadde fått noe supert resultat.
Så vi falt tilbake på menopur, men bestemte at jeg skulle begynne på en høyere dose og heller minske.
Siden eggene mine var litt trege sist.
Men skulle prate mer om dette da jeg skal inn til første konroll før oppstart med sprøyter.
Vi kunne velge å starte opp når vi ville. Bestemte oss der og da for å ringe inn mens i oktober.
Få datoen for oppstart da. Ca midten av november. [:)]
Så blir det uttak i uke 50. Samme som snuppis. Gleder meg til å følge deg vennen.
Og vi SKAL flytte inn i samme terminforum. [:)][:)][:)] Dette skal gå vår vei.
Det bli en spennende juletid det her nå altså - jeg gleder meg allerede!! [;)]
Det skal gå den rette veien denne gangen
Krysser alt jeg har for deg vennen min!!!!