Her kommer jeg

Fru. Tomter

Glad i forumet
Lene, 23 år, samboer, egen gård og masse dyr..[:)] Det var litt om meg.. 

Første bebisen dette her.. Hvis den klamrer seg fast da.. Noe vi håper veldig på.... Har vel vært prøvere siden 2006 ca, og endelig var det 5! (kremt) positive tester... [:D] hehe... Har hatt veldig ustabile sykluser, så en usikker termin etter hva jeg har regnet ut, men i midten av mars blir det nok....[:D] 
Gleder oss masse!!!!!!!

Gratulerer så mye med 5 positive tester[:D]
Hvor i oppland er du fra?

ORIGINAL: scorpio

Gratulerer så mye med 5 positive tester[:D]
Hvor i oppland er du fra?

Hehe.... Trodde ikke helt på de 4 første, så det måtte en digital til.. [:)] Er fra Gjøvik...[:D]

Gratulerer så mye å velkommen inn hit[:D]

Gratulerer så mye[:)]

Gratulerer så mye [:D]

Hehe:) Masse Lykke til:)

Tok selv 5 tester, 3 første dag, 1 to dager etter og 1 dagen etter det:P Hehe....

Trudde ikke mine egen øyne jeg...

gratulerer og lykke til!![:D]

[:D] Tusen takk, jenter... [:D] Dette skal bli gøy.... [:D]

Gratulerer så mye med spiren[:)]

Gratulerer så mye[:D] Jeg har 4 positive tester liggende her i skuffen på badet,og i morgen skal jeg kjøpe meg en digital[8D] Tror ikke heelt det har gått opp for meg enda.

ORIGINAL: Katrineisabell

Gratulerer så mye[:D] Jeg har 4 positive tester liggende her i skuffen på badet,og i morgen skal jeg kjøpe meg en digital[8D] Tror ikke heelt det har gått opp for meg enda.

Jeg tok en digital jeg oxo.. [:D] Var godt å se det sto: GRAVID...[:)] Er jo så innmari gøy..

ORIGINAL: MSH

Jeg har 7 positive tester på badet.....ulike merker for sikkerhetsskyld!!!! (flau) [8|]

Forstår deg godt jeg.. [:D] Litt vanskelig å fatte!!!!!!!!! [:)] tihi... Men jeg skalk til legen på fredag, og da tror jeg det blir litt mer virkelig..... [:)]

Back
Topp