Her kommer jeg :)

Kommer inn her jeg [:)]. Meldte meg først inn i februar termin gruppen men jeg er 4 uker og 6 dager gravid så ut i fra det er terminen min 25 januar. Har ikke vært hos legen ennå men var hos gynekolog på fredagen. Hadde en sa 20 april så håper at spiren fester seg og blir der denne gangen [:)].  Er det noen her inne som har gått ned veldig mangen kilo på bare få dager? Og er dette normalt?

Velkommen hit, og lykke til! Denne gangen sitter spiren vet du! [:)][:)]
Ang vekt så vet jeg ikke, jeg har ikke hatt noe endring enda.

Hei og velkommen til oss [:)]

Jeg har ikke selv hatt noen vektendring, men kan tenke meg at de som spyr hele tiden har gått ned i vekt..

Gratulerer!
Jeg har også termin 25 Jan (ifølge kalkulatoren på denne siden..)
Jeg har gått opp tre kilo e.....[&:] men kroppen er jo litt opp og ned i denne tiden. Er det ditt første barn/graviditet?

Gratulere[:)]..og velkommen[;)]

ORIGINAL: januarbebis

Gratulere[:)]..og velkommen[;)]

Velkommen hit! Og gratulerer, håper virkelig at denne spiren holder seg fast. [:)]

Gratulerer så mye og velkommen! Det er normalt å gå ned noen kilo dersom man er dårlig å spyr.... [:)] bare ha det under oppsikt dersom det blir vedvarende.... [:)]

Takk for det [:)] og gratulerer med graviditeten tilbake til dere alle sammen [:)].
Jeg gikk ned veldig mye i begynnelsen i svangerskapet med datteren min også, lå kun på meg 2 kilo på ni mnd. Håper ikke det blir sånn denne gangen!! Var veldig mye inn på vekst kontroller på kk pga det.
Skal til legen med datteren min senere i dag så da får jeg nevne det til legen min [:)].

Back
Topp