Her kommer jeg!

Detsøteliv

Flørter med forumet
Etter å ha prøvd siden januar 2011, lyste det endelig GRAVID mot meg! Det blir vårt første barn, og vi begge er i lykkerus! Håper spiren klorer seg fast til januar!
Gleder meg til å bli kjent med dere alle!

Fantastisk :-) Gratulerer så mye og håper du får henge her hele veien frem til januar!!!

Samuels hjertemamma skrev:
Fantastisk :-) Gratulerer så mye og håper du får henge her hele veien frem til januar!!!

sign.

Gratulere me spiren å velkommen inn hit

MisAngelitos skrev:

Samuels hjertemamma skrev:

sign.

Gratulerer! Vi håper alle spiren sitter:)

Gratulerer med spiren

Detsøteliv skrev:
Etter å ha prøvd siden januar 2011, lyste det endelig GRAVID mot meg! Det blir vårt første barn, og vi begge er i lykkerus! Håper spiren klorer seg fast til januar!

Åååh, dette var gode nyheter, så godt å høre!! Velkommen! Gratulerer!! Jeg også venter min første, må innrømme jeg er litt glad for at det er flere som deler det med meg. Det er så mange her inne som venter sin 3.
All lykke videre med spiren, håper den klorer seg bom fast da, siden dere har prøvd så lenge ;) Jeg ble gravid etter første forsøk.... hmm.

Når regner du ut termin da? :))

Gratulerer så masse

Gratulerer så masse og velkommen hit! =)

Neta88 skrev:

Detsøteliv skrev:

Åååh, dette var gode nyheter, så godt å høre!! Velkommen! Gratulerer!! Jeg også venter min første, må innrømme jeg er litt glad for at det er flere som deler det med meg. Det er så mange her inne som venter sin 3.
All lykke videre med spiren, håper den klorer seg bom fast da, siden dere har prøvd så lenge ;) Jeg ble gravid etter første forsøk.... hmm.

Når regner du ut termin da? :))

Termin blir 24 januar har jeg funnet ut! :)
Håper spiren din klorer seg fast helt til januar! Heldig dere var med første forsøk da! ;p

Tusen takk alle sammen! :) Vi er i lykkerus!

Januarglede2013, åh skal vi det?:) Ja, dette blir spennende! Kanskje kjenner vi hverandre ;p

Gratulerer!
Jeg skal også føde på samme sykehus som deg! :)
Termin her er 19 januar!

forglemmegei skrev:
Gratulerer!
Jeg skal også føde på samme sykehus som deg! :)
Termin her er 19 januar!

Spennende med flere som er her i fra! :)

Gratulerer med spiren (:

Back
Topp