Her kommer jeg :)

galas

Betatt av forumet
Melder meg inn her jeg. Hadde IKM på lørdag, men fikk positiv test allerede på mandag, og det var ikke med morgenurin en gang. Så her er det ting på gang. Dette blir nummer 3, men like spennende likevel. Har termin 7 mai.
Håper på et litt enklere svangerskap denne gangen enn forrige gang, men får ta det som det kommer.

Hvordan går det med dere andre gravide da? Føler det er veldig lenge til mai, men plutselig så er vi der :)

Gratulerer med mirakel nr 3 emoticon

grattis 

jeg å syns det virker såååå lenge til meg siden da er våren her, mens nå er sommeren nettopp ferdig og skolen begynt

blir en kjekk tid fremover!

Graulerer så mye :)

Da har vi termin samme dag!

Når vi er i mai og ser tilbake tror jeg vi kommer til å synes at tiden har gåt fort. Denne gangen skal jeg virkelig nyte graviditeten, for kanskje blir det den siste.

Håper du får en kjempefin graviditet.

Gratulerer så mye
Forrige svangerskap synes jeg var laaangt og kjedelig.
Men nå har jeg en tass på tre år, så nå tror jeg det går mye raskere.:-)

*FrøkenS* skrev:
Graulerer så mye :)

Da har vi termin samme dag!

Når vi er i mai og ser tilbake tror jeg vi kommer til å synes at tiden har gåt fort. Denne gangen skal jeg virkelig nyte graviditeten, for kanskje blir det den siste.

Håper du får en kjempefin graviditet.

Takk for det. Jeg har også bestemt meg for å nyte graviditeten. Blir nok siste mann her også. Skal ikke vente så mye som ved de to andre... hadde jeg tenkt ihvertfall, men jeg gleder meg jo veldig :)

Gratulerer så mye med positiv test og velkommen inn hit til oss!! :)

Gratulerer så mye og velkommen til oss :)

Back
Topp