HER KOMMER JEG...

Zid

Gift med forumet

Nok en gang masse gratulerer[:D][:D][:D][:D][:D]

Sååå moro at du kommer hit
Når har du termin?

Gratulerer så mye [:)]

gratulera igjen[:D][:D][:D]detta e sååå gøy[:)][:)][:)]

WOÆH!!!ÆÆÆÆÆÆÆHH! jesus maria....Det var gøy!!! Og du fikk positiv test i dag!! Nå får jeg litt blod på tann, da... skal se jeg må teste imorgen, eller i alle fall torsdag...

....hvilken test? Hvilke symptomer?? NÅr fikk du skikkelig mistanke ??? osv.osv...

ORIGINAL: julipia

WOÆH!!!ÆÆÆÆÆÆÆHH! jesus maria....Det var gøy!!! Og du fikk positiv test i dag!! Nå får jeg litt blod på tann, da... skal se jeg må teste imorgen, eller i alle fall torsdag...

....hvilken test? Hvilke symptomer?? NÅr fikk du skikkelig mistanke ??? osv.osv...

Ja fikk i dag etter middagen [:D] *sveve på en sky for øyeblikket*

Testet med QuickRespons.. symptomer? Tja.. de jeg nevnte før var stikking på venstre side samme som før,under og EL dagen.. så gikk det over til å kjennes ut som menssmerter som jeg pleier å ha akkurat nede på venstre side.. [:)] Skikkelig misstanke? Nei det trur jeg ikke jeg har hatt, eller vet jo vi traff ell veeeldig bra siden vi EL testet.. men de siste dagene har jeg hatt følelsen av at tanta skulle dukke opp hvert øyeblikk.. mest om morran bare.. [:D]

Gratulerer så kjempemasse Zid. Dette var skikkelig morro. Så artig at du testet i dag:) Jeg visste den ville være positiv.

Hadde ikke klart å latt være å ikke teste i dag.. når jeg først var innstilt på i dag tidlig og det ble jo bare tull med tullete test.. så HAPPY jeg tok en i dag..

Men nå har jeg 2 stk tester igjen da.. hehe, men kjenner jeg meg rett, så svir jeg vel av over noen korte perioder [:D]

hehe[:D]

eg tok ein test igjen i dag eg å har då 2 igjen som eg garantert komme te å svi av i nærmaste framtid[&:]

e så redde for at det plutselig ska forsvinna[8|]at eg plutselig ikkje ska være gravid lenger, sikkert ein merkelig tanke, men har aldri vært gravid før å ane ikkje kossen det føles...får ikkje komt meg te legen å bekrefta det før itte 15 aug heller...leeeenge te[:'(]

men eg får jo bare stola på testane, di ska jo stemma[;)]

Jeg VISSTE det! Hurra [:D]

ORIGINAL: kobberø

hehe[:D]

eg tok ein test igjen i dag eg å har då 2 igjen som eg garantert komme te å svi av i nærmaste framtid[&:]

e så redde for at det plutselig ska forsvinna[8|]at eg plutselig ikkje ska være gravid lenger, sikkert ein merkelig tanke, men har aldri vært gravid før å ane ikkje kossen det føles...får ikkje komt meg te legen å bekrefta det før itte 15 aug heller...leeeenge te[:'(]

men eg får jo bare stola på testane, di ska jo stemma[;)]

Svidde av 5-6 tester etter jeg fikk positiv med Alexander.. hadde liksom ikke så mye tegn på at jeg var gravid de første ukene, så måtte teste for å VITE IGJEN at jeg fortsatt var gravid.. hehe

Gratulerer så masse med positiv test,skal XXfingrene for at den lille holder seg i magen din

Ahhh.. ja h*n har bare å holde seg inne de nærmeste 9 mnd altså. Har 2 kommende storebrødre og oss foreldre som venter spent [:D] [:D] [:D]

Det skjønner jeg godt.
Jeg skal krysse alt for at den lille skal holde seg der,og jeg har en skikkelig god magefølelse på at det skal gå bra for deg(rart det der)

ORIGINAL: kanskjenr2

Det skjønner jeg godt.
Jeg skal krysse alt for at den lille skal holde seg der,og jeg har en skikkelig god magefølelse på at det skal gå bra for deg(rart det der)

Åhhh.. håper såååå magefølelsen din da stemmer

Back
Topp