"Her kommer jeg" *video*

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
hehe måtte forresten se på nmoen av de andre fimene du hadde der. den er så herlig den han sitter i vogna og babler før han setter seg fram og sier BØH[:D][:D][:D][:D] virkelig en herlig gutt[:D]

Virker som han tror han kjører utrolig fort! =)

Ja den BØ-videoen er uforglemmelig!

Så herlig!! Hver gang jeg ser disse toåringene på ski, får jeg så dårlig samvittighet for at vi ikke har prøvd skiene her... Men han vil ikke ha dem på engang, og jeg vil ikke presse han. Men har vel ikke prøvd nok føler jeg. Får prøve igjen idag...

Teodor kommer nok til å bli en racer i løypa. Nye Northug [;)]

Fantastiak!! [:D]

Vi har tenkt å kjøpe ski til høsten, men de siste dagene har hun snakket om at hun vil stå på ski, så nesten så jeg angrer litt på den avgjørelsen.

Herlig! Tydelig at han har lært seg noen triks, ja:)
Her så vi på videoen både Alma, pappaen og jeg, og smilte godt. Vi så på noen av de gamle også, vi.. Mannen som insisterte, han er så stor fan av Mr. Bø, som han kaller han[:)]

ORIGINAL: *Carine*

Så herlig!! Hver gang jeg ser disse toåringene på ski, får jeg så dårlig samvittighet for at vi ikke har prøvd skiene her... Men han vil ikke ha dem på engang, og jeg vil ikke presse han. Men har vel ikke prøvd nok føler jeg. Får prøve igjen idag...

Teodor kommer nok til å bli en racer i løypa. Nye Northug [;)]

Vi de ikke, så vil de jo ikke. Er ikke så mye å gjøre med det =)
Vi kan hvertfall bare glemme å få Teodor til å gjøre noe han ikke vil [8D]

ORIGINAL: almara

Herlig! Tydelig at han har lært seg noen triks, ja:)
Her så vi på videoen både Alma, pappaen og jeg, og smilte godt. Vi så på noen av de gamle også, vi.. Mannen som insisterte, han er så stor fan av Mr. Bø, som han kaller han[:)]

Hehe, så moro [:D]

Så god og flink han er[:)]

Back
Topp