Her kommer de som perler på ei snor...

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Får vel titte innom her og si hei :)
Jeg har termin 21 juni med mitt fjerde(!!!) barn og dette var mildt sagt ett sjokk og ekstremt uventet; men nå har vi altså (heldigvis) bestemt oss for å kaste oss i det og beholde :D
Mine to minste barn er bare 2 år akkurat, og 6mnd.. Så her blir det nok å henge fingrene i :-O
Jeg slet fryktelig med å bli gravid før, men sist og nå så har det skjedd ved første bittelille mulige anledning!
Så jeg er enda i sjokk..
Regner med de fleste her har prøvd lenge og spiren er sterkt ønsket :) det har pleid å være meg, så rart å være i disse skoene, som hun som ble uplanlagt gravid og gruer seg en smule... Godt jeg har 8 mnd igjen på meg sier jeg bare :D
Flere som venter veldig tette barn, eller nr 4?

Last edited:
Gratulerer! :D Så rart at det går så lett å bli gravide plutselig, når du attpåtil er eldre.

Gratulerer :) Fant det selv ut igår. Min gutt er 5 år og nr to er med ny mann :) Veldig glad, men sjokket jeg også :) og kvalm!!! Hehehe

Kjenner meg igjen! Vi har brukt lang tid på begge barna med temping, eggløsningstester og testing. Har to barn, ei på 3,5 og ei på 11 måneder. Så plutselig skjønte jeg at noe var i gjære, og for første gang fikk jeg to sterke blå streker uten å prøve en gang! Vi var litt i sjokk begge to, men har også bestemt oss for å beholde selv om det nok blir en tøff tid. Denne babyen vil jo tydeligvis bli en del av familien, så da kan vi jo ikke hindre den! :D

Ikke så voldsomt som din situasjon, men for oss er et det jo det. :)

Blir spennende å følge deg! Når skal du tilbake i jobb da?

Back
Topp