Her kan vi snakke!

I dag sliter jeg skikkelig. Alle følelser fra alle tidligere svangerskap har kommet tilbake for å bite meg i rumpa, og jeg er overbevist om at det ikke lenger er liv i magen. Har mest lyst til å finne nærmeste tilgjengelige ultralydapparat, men må bare stå i det og beherske meg. Vondt med denne usikkerheten. Håper dette bare er et tilfelle av hysteri og ikke den dumme magefølelsen som slår til igjen.

Ja, man blir jo helt matt av hvordan man blir behandlet av helsepersonell avogtil. Noen er bedrevitere. Skal jo ikke være sånn at man må lyge for å komme inn. Håper vi blir bedre tatt imot denne gangen. :love7
Ja vi får krysse alt for det :)

Livredd for å miste! Enda jeg er suuuperkvalm er jeg på do flere ganger om dagen for å sjekke at jeg ikke har begynt å blø. Før vi fikk lillebror hadde vi en blighted ovum, altså egget festet seg, men det utviklet aldri noe embryo, hadde symptomer av og på og spottet litt brunt bare. Ble oppdaget på ultralyd i uke 10. Ble sikkelig nedtur, følte meg så lurt av kroppen! Så etter det har jeg hatt angst for å miste! Så det blir ul både 7+5 og før vi sier noe til barna og familie i uke 12.
I dag sliter jeg skikkelig. Alle følelser fra alle tidligere svangerskap har kommet tilbake for å bite meg i rumpa, og jeg er overbevist om at det ikke lenger er liv i magen. Har mest lyst til å finne nærmeste tilgjengelige ultralydapparat, men må bare stå i det og beherske meg. Vondt med denne usikkerheten. Håper dette bare er et tilfelle av hysteri og ikke den dumme magefølelsen som slår til igjen.
Sender dere klemmer begge to! Håper dere snart slipper usikkerheten og kan begynne å glede dere ordentlig :Heartbigred

Håper alle har en god dag i dag :Heartbigred

Back
Topp