Her igjen

September-2013

mumsemamma
Oktoberskattene 2015
Jaja, fikk påvist MA i går, skulle da vært 9+1...foster viste str ca 6 uker. Det hadde gått gærnt like etter første ultralyd 6+6 i Porsgrunn. Venter nå på tabletter så d blir en medikamentell abort, hvis det ikke kommer av seg selv, også har jeg jo 5 frysepinner igjen :-) så håper virkelig syklusen kommer fort igang igjen :-)

Trist å høre at du har mistet! Håper ting ordner seg raskt og at du kommer igang igjen. Sender deg en stoooooor bamseklem!

Så synd! Godt du har noen på frys.
Håper du får komme i gang raskt igjen!

Så leit. :( ♡ Håper du lykkes raskt, og at spiren sitter til termin da.

Veldig, veldig trist.. Sender deg gode tanker og bamseklem.

Jaja, fikk påvist MA i går, skulle da vært 9+1...foster viste str ca 6 uker. Det hadde gått gærnt like etter første ultralyd 6+6 i Porsgrunn. Venter nå på tabletter så d blir en medikamentell abort, hvis det ikke kommer av seg selv, også har jeg jo 5 frysepinner igjen :) så håper virkelig syklusen kommer fort igang igjen :)

Helt utrolig at det skulle skje oss egge på likt. :( Er veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg. Godt ha noen dele ting på godt og vondt med :love022 Neste gang, så er det vår tur :)

Last edited by a moderator:
Helt utrolig at det skulle skje oss egge på likt. :( Er veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg. Godt ha noen dele ting på godt og vondt med :love022 Neste gang, så er det vår tur :)
I like måte, veldig godt å ha noen der :-) og ja, neste gang er det vår tur, blir vinter eller vår bebiser på oss :-)

God klem til deg ♡ :(

Back
Topp