Her i

Pixxi

mamma på heltid <3
Nord-Norge er det enda full vinter :/ Er så lei av denne forbaska snøen.. Skavlene er så høge at jeg ser ikke nabohusene! Når skal våren komme da?
Idag kjennes det ut som om prinsen skal sparke seg ut av magehuset :p
la de 3 siste ukene går fort :D
Hvordan er været hos dere da? :)

Hvor i nord er du da? :-) Begynner også å bli lei snø nå, bah.. etter påske trenger jeg den ikke lenger, da vil jeg ha blomster i hagen! Hamarøy her forresten :-)

Øh ja. Våren har latt vente på seg. Jeg bor på Vestlandet da, og vi har jo begynt å smake på det nå. Har vært fint vær og sol i mange mange uker nå, men har samtidig vært kald. Nå etter påske, derimot, har temperaturen begynt å ta seg opp, så har en god del plussgrader i sola på dagen. På natta fryser det til enn så lenge :p

Jeg har sooool på østlandet. Nærmere bestemt Hamar. :D

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1365505857405.jpg
    uploadfromtaptalk1365505857405.jpg
    25,8 KB · Visninger: 10
Øh ja. Våren har latt vente på seg. Jeg bor på Vestlandet da, og vi har jo begynt å smake på det nå. Har vært fint vær og sol i mange mange uker nå, men har samtidig vært kald. Nå etter påske, derimot, har temperaturen begynt å ta seg opp, så har en god del plussgrader i sola på dagen. På natta fryser det til enn så lenge :p
Vestlandet her og,nydelig sol på dagen og frost om natten... men vårtegnene begynner å sprette frem:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nydelig solskinn, snøen smelter og masse svane-par flakser forbi vinduet! Så herlig :) er i Sørum, akershus. Fikk bilde fra herlige nord, rr opprinnelig fra finnmark, fytterakkern for et vintervær! håper våren kommer dit også snart!

Back
Topp