Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnaBanana
ORIGINAL: Gaura
ORIGINAL: AnaBanana
Tenk på de som aldri får besøk, ender opp daue etter å ha sklidd på et selectblad og kattene spiser dem opp! Mhm!
[X(]
Wich I were one of them!
Du får begynne å samle på selectblader, så slutter kanskje folk å besøke [:D]
ORIGINAL: MammantilMie
går det virkelig ikke an å få en jævla dag uten besøk! Hele denne uka har jeg sovet max 5 timer hver natt, så jeg er sliten. Har jobbet 6 dager på rad nå, og gleda meg på en frikveld. MEN neida, NÅ har besøket som vi ba forrige helg på bursdagsselskap, bestemt seg for å komme. De prioriterte å dra på noe bilgreier forrige helg, fremfor å komme på bursdagskaffe til sønnen sin. Vi er blakke, og har ingenting å servere [:@]
Unnskyld meg, men jeg er så sliten av å aldri få ha en eneste kveld alene!
Tror jeg hadde sagt dette rett ut jeg![;)]
Du får si at du beklager at du ikke har noe å servere siden du ikke visste at du skulle få besøk på lørdagskvelden og at du egentlig hadde tenkt til å gå og legge deg![8D][:)]
Ja, det er sikkert noen som synes det er for frekt. Men jeg haaater uventet besøk...[8|][:'(]
ORIGINAL: MammantilMie
går det virkelig ikke an å få en jævla dag uten besøk! Hele denne uka har jeg sovet max 5 timer hver natt, så jeg er sliten. Har jobbet 6 dager på rad nå, og gleda meg på en frikveld. MEN neida, NÅ har besøket som vi ba forrige helg på bursdagsselskap, bestemt seg for å komme. De prioriterte å dra på noe bilgreier forrige helg, fremfor å komme på bursdagskaffe til sønnen sin. Vi er blakke, og har ingenting å servere [:@]
Unnskyld meg, men jeg er så sliten av å aldri få ha en eneste kveld alene!
Tror jeg hadde sagt dette rett ut jeg![;)]
Du får si at du beklager at du ikke har noe å servere siden du ikke visste at du skulle få besøk på lørdagskvelden og at du egentlig hadde tenkt til å gå og legge deg![8D][:)]
Ja, det er sikkert noen som synes det er for frekt. Men jeg haaater uventet besøk...[8|][:'(]