Her i huset

Pallar

Elsker forumet
....

kommer de uten invitasjon en uke for sent må de takke seg med det som evt er i huset. Server de vann du[;)]

ORIGINAL: AnaBanana

Tenk på de som aldri får besøk, ender opp daue etter å ha sklidd på et selectblad og kattene spiser dem opp! Mhm!

[X(]

Wich I were one of them!

ORIGINAL: Gaura

Tenk på de som aldri får besøk, ender opp daue etter å ha sklidd på et selectblad og kattene spiser dem opp! Mhm!

[X(]

Wich I were one of them!

Du får begynne å samle på selectblader, så slutter kanskje folk å besøke [:D]

Will do! [8D]

ORIGINAL: MammantilMie

går det virkelig ikke an å få en jævla dag uten besøk! Hele denne uka har jeg sovet max 5 timer hver natt, så jeg er sliten. Har jobbet 6 dager på rad nå, og gleda meg på en frikveld. MEN neida, NÅ har besøket som vi ba forrige helg på bursdagsselskap, bestemt seg for å komme. De prioriterte å dra på noe bilgreier forrige helg, fremfor å komme på bursdagskaffe til sønnen sin. Vi er blakke, og  har ingenting å servere [:@]
Unnskyld meg, men jeg er så sliten av å aldri få ha en eneste kveld alene!

Tror jeg hadde sagt dette rett ut jeg![;)]

Du får si at du beklager at du ikke har noe å servere siden du ikke visste at du skulle få besøk på lørdagskvelden og at du egentlig hadde tenkt til å gå og legge deg![8D][:)]

Ja, det er sikkert noen som synes det er for frekt. Men jeg haaater uventet besøk...[8|][:'(]

Jeg hater også uventet besøk.
Jeg sliter litt med å si ifra når folk ringer og sier "vi kommer en tur vi", så sitter de i bilen og er 3 minutter unna [:'(]
Dessuten så suger sambo til å gjøre husarbeid, og det er min oppgave og både levere og hente ungene i bhg etter en 8 timers arbeidsdag. Jeg vil bare slenge meg på min egen sofa, i min egen daffedress, og se på en god film, men dette er det faktisk mange uker siden sist jeg hadde anledning til.

Send de en melding der du skriver at det ikke passer med besøk, for du er ikke helt i form i dag[8D] Ikke verre enn det.

Jeg er så motstander av uventa besøk[:'(] Men synes det er vanskelig å si ifra. Ender med at jeg sitter å er kort i svarene å er sur. Går an å ringe et par timer før ihvertfall. Huff.

ORIGINAL: MammantilMie

går det virkelig ikke an å få en jævla dag uten besøk! Hele denne uka har jeg sovet max 5 timer hver natt, så jeg er sliten. Har jobbet 6 dager på rad nå, og gleda meg på en frikveld. MEN neida, NÅ har besøket som vi ba forrige helg på bursdagsselskap, bestemt seg for å komme. De prioriterte å dra på noe bilgreier forrige helg, fremfor å komme på bursdagskaffe til sønnen sin. Vi er blakke, og  har ingenting å servere [:@]
Unnskyld meg, men jeg er så sliten av å aldri få ha en eneste kveld alene!

Tror jeg hadde sagt dette rett ut jeg![;)]

Du får si at du beklager at du ikke har noe å servere siden du ikke visste at du skulle få besøk på lørdagskvelden og at du egentlig hadde tenkt til å gå og legge deg![8D][:)]

Ja, det er sikkert noen som synes det er for frekt. Men jeg haaater uventet besøk...[8|][:'(]

si ifra!!!
vi har også opplevd i årevis at de som skulle i div selskaper hos oss ikke hadde tid(prioriterte andre ting) når det ble arrangert..og forventa oppvartning når de bestemte seg for å droppe innom. Måtte bare nekte til slutt..bursdagen er i dag, ikke når det passer dere!

Back
Topp