her har

sokkestompen

Elsker forumet
kvalmen tatt overhånd. sitte rpå jobben og bare svelger og svelger. svetter i henda og er så rar. håper jeg ikke kaster opp.

Er 6 uker i dag. halvveis til 12 uker:-)

Synes dagene går så sakte, men ukene så fort[:D] 2 1/2 uke har vi visst at jeg har vært gravid allerede[:D]

huff ekkelt med den kvalmen... har heldigvis sluppet unna det verste av den selv... ja tida raser avsted[:D]

uff så slitsomt det må være...har ikke hatt noe av det selv men høres ikke godt ut.
håper det går over snart[:)]

er på en rar måte litt glad for det. har ikke hatt noe fram til nå. også tenker jeg at jeg ikke skal klage, for det kommer en så fin baby etter det her[:D]

Usj, håper kvalmen din snart slipper taket:)

Her har jeg ikke vært så veldig kvalm. Er småkvalm noen dager, men ikke spydd enda. Tror jeg har funnet ut at hvis jeg står opp rundt kl 08 om morgenen, i stedet for kl 10 (er sykemeldt), så holder faktisk kvalmen seg borte.. Rare greier.. Kanskje det har noe med at hvis jeg står opp tidlig, spiser jeg jo også frokost tidligere. Men i dag, som jeg sto opp tidlig og spise frokost, savner jeg kvalmen min litt:P Er jo så greit å kjenne at noen skjer!

jeg har spydd på jobb flere ganger... ikke noe kjekt!!!!

Back
Topp