Her har kvalmen gitt seg. Flere??

galas

Betatt av forumet
Ble kvalm allerede før jeg var 5 uker. Har vært kvalm helt til nå, men på tirsdag snudde det. Formen er stigende, og jeg har bare korte perioder hver dag jeg er kvalm. Synes egentlig det er litt tidlig å bli kvitt kvalmen. Er 10+2. Men var på UL på tirsdag og alt så fint ut, så jeg får vel bare slappe av og nyte at formen er bedre.

Flere som har blitt bedre?

Jaaaaaa Er 10 uker jeg og, deilig!!! :)

Var ikke sånn veldig kvalm, men småkvalm fram til ca uke 8.
Men de to siste dagene har jeg blitt akkutt kvalm etter mat, og kastet opp. (frokosten den ene dagen og middagen den andre)
Håper ikke det fortsetter.

Jepp:)

er også "kvitt" de værste bølgene, men er utrolig trøtt og uvell på andre måter enda;)
klager ikke, he he

jepp, 9+1 og sitter for første gang på lenge og vurderer å komme meg på trening. Utrolig deilig om det slipper allerede nå... MEN er litt redd det bare er fordi jeg er så uthvilt i dag, tilbake på jobb = sliten = kvalm...
MEN mye bedre enn forrige gang uansett, da var jeg sofaliggende frem til uke 13... Jente da, sikkert gutt nå

så utrolig deilig å høre da :) Ikke hatt noe spesielt med kvalme, men for all del skal ikke klage så lenge spira fortsatt er vokse dyktig i magen <3 

Helt forferdelig å være så kvalm, hvert det også noen ganger ikke mye kjekt..  Men er greit om man får noe igjen for det <3 <3

Heldiggriser 

Kvalmen er snart utholdelig her, det vrir og vrenger seg i magen hele døgnet, og energien er borte. Har jeg dusjet er jeg helt utslitt.

Så prøver og holde motet oppe med att det snart gir seg, men ikke alltid like lett og tenke positivt når jeg var liggende med ekstrem kvalme forrige gang til uke 28 :(

Var også ganske kvalm til uke 9, men nå har jeg ikke vært kvalm, bare uggen om jeg blir kjempesulten, på i snart 2 uker.

Jeg er 11 uker i morgen, og nå gleder jeg meg bare til å kjenne spark, og til å nyte resten av svangerskapet <3

Min kvalme er og nesten borte :) OG energien er tilbake.

Så heldig du er. Skulle ønske jeg kunne føye meg til i rekkene hvor kvalmen gir seg, men her blir den bare værre og værre :( Her startet kvalmen i uke 3 og har bare bygd seg opp over. Denne helgen har jeg ikke klart å holde noe nede uten om potetgull og det er det begrenset med hva jeg orker å spise :( Merker jeg er konstant sulten og svimmel. Har en pizza i ovnen nå som jeg håper jeg klarer å holde nede:p

Back
Topp