Her går det unna...

LuckyGirl29

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg var inne på kontroll forrige mandag på føden på Rikshospitalet pga en del kynnere, magefølelsen sa at jeg skulle ringe. Ble målt CTG av meg, og lillegutt hadde det bra :) Livmorhalsen ble målt, og den var 2,5 cm som var på grensen til innleggelse. Men fikk lov til p dra hjem hvis jeg følte meg trygg på det ;)
Fikk ny kontroll time i dag, og livmorhalsen hadde forkortet seg til 1,5 cm, og hadde også nebbing, altså at det åpner/modner seg innenfra. Lillegutt ligger også i seteleie, (men han kan snu seg, men sjansen for det blir mindre og mindre) jeg stresser ikke med dette ;)

Men nå ligger jeg inne til observasjon, da de vil ha kontroll på meg :p Så de vil stoppe rier hval det skal starte, men bare frem til onsdag fordi da er jeg ved den magiske grensen, uke 34, og da stopper de det ikke lengre :cool: Fått en lungemodningssprøyte i dag, og får det igjen i morgen :) De kan ikke love når ting vil eventuelt starte, men må ta tiden til hjelp :happy:

Ble litt langt dette men :p
 
Oj, ja det var jo litt tidligere enn man regner med. Godt å se du tar det med ro og ikke engster deg da. Onsdag er ikke langt unna, og det er vel flytende grenser her. Håper alt går fint med deg og den lille da. Hold oss oppdatert! :)
 
Oi, så spennende! Må si du virker som du tar det med knusende ro. :)
Lykke til!
 
Det var ei rolig frøken! Knip igjen litt til❤️ Godt de passer på deg og lille :)
 
Oj, ja det var jo litt tidligere enn man regner med. Godt å se du tar det med ro og ikke engster deg da. Onsdag er ikke langt unna, og det er vel flytende grenser her. Håper alt går fint med deg og den lille da. Hold oss oppdatert! :)
De har klar grense på uke 34, så hvis det skjer noe etter onsdag, så gjør de ingenting ;) Så hadde jeg kommet i uke 34, så hadde jeg sikkert ikke blitt lagt inn en gang :p Jeg skal holde dere oppdatert :)
 
Oi, så spennende! Må si du virker som du tar det med knusende ro. :)
Lykke til!
Ikke så mye jeg får gjort, utenom å ta det med ro :p Men godt å vite alt som skjer med både livmorhalsen, nebbing og seteleie :cool: Får forberedt seg litt, eneste som er vanskelig er å holde seg i ro :p:D
 
Ikke så mye jeg får gjort, utenom å ta det med ro :p Men godt å vite alt som skjer med både livmorhalsen, nebbing og seteleie :cool: Får forberedt seg litt, eneste som er vanskelig er å holde seg i ro :p:D
Forstår jeg veldig godt! Virker som du er i gode hender. Gleder meg til å høre hvordan det går! :D
 
Det var ei rolig frøken! Knip igjen litt til❤️ Godt de passer på deg og lille :)
Ja, foreløpig veldig rolig :D Godt å vite at han har det bra, og må jeg føde med han i seteleie nå så skal jeg komme meg igjennom det, planen er å prøve, men ha lav terskel med å ikke dra det for langt før man evt tar KS :happy: De er veldig flinke her på Riksen :)
 
Forstår jeg veldig godt! Virker som du er i gode hender. Gleder meg til å høre hvordan det går! :D
Blir spennende å se hvordan dagene blir, de tar godt vare på meg, og jeg får god mat, så jeg har det bra ;) Lillegutt er en liten bølle, så tuller veldig når de måler CTG :D Gjemmer seg unna :D
 
Her er grensen 33+0 nå, men de setter "forbud" mot sex til uke 34 som vanlig.
Lykke til, du er jo på det beste stedet da! Vi som er fra resten av landet får kun ligge der til babyen tipper kiloen før vi blir sendt hjem til lokalsykehusene :p
 
Her er grensen 33+0 nå, men de setter "forbud" mot sex til uke 34 som vanlig.
Lykke til, du er jo på det beste stedet da! Vi som er fra resten av landet får kun ligge der til babyen tipper kiloen før vi blir sendt hjem til lokalsykehusene :p
Ja, de er veldig flinke og imøtekommende her :) Føler at jeg har valgt riktig sted ja
 
Back
Topp