Her går det unna!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Gubben har allerede bestemt navn.. hehe <3

Svartengel skrev:
Var det fint navn? Gutt eller jente han har valgt?

Begge deler..:)) Jeg er fornøyd med guttenavnet men usikker på jentenavnet veit ikke om jeg syns det passer med lillegull sitt... Er oppkalling etter hans bestemor..

hihi.. så koselig <3

Hva har han bestemt da?
Vi har snakket om navn helt siden vi begynte å prøve.. hehe.. Viktig å være forberedt emoticon

Skriver for å se

Hehe ja det er viktig..! Jeg er litt planleggingsfreak..:P Miriam på jente og Nicolai på gutt.. :)) Lillegull heter Thea da så veit ikke om det passer..

Jeg syns Nicolai er kjempefint, vi hadde det på lista sist :) Passer godt til Thea også!
Miriam har jeg litt dårlige assosiasjoner til, så vi ville ikke valgt det selv. Men syns det er et helt greit navn sånn bortsett fra det :)

Blir spennende når vi skal bestemme oss altså :)

...

Tinkerbelly^ skrev:
Jeg syns Nicolai er kjempefint, vi hadde det på lista sist :) Passer godt til Thea også!
Miriam har jeg litt dårlige assosiasjoner til, så vi ville ikke valgt det selv. Men syns det er et helt greit navn sånn bortsett fra det :)

Blir spennende når vi skal bestemme oss altså :)

Jeg syns Miriam er fint,men vil heller ha Milla eller Julia.. Får se hva jeg får igjennom når den tid kommer..

Så bra!;) Vi er veldig forskjellige når det gjelder navn. Han liker veldig vanlige navn,mens jeg liker navn som er litt mer spesielle,eller mer sjeldent. Vi får se hva vi ender opp med. Liker veeeldig godt Sophia jeg da...Men ikke sambo.... Hadde en forferdelig kamp sist vi skulle velge også, så er bare å være beredt....

Synes navn er vanskelig gitt.

Milla er oppbrukt for min del - alt for mange Milla, Mina, Julie, Julia, Marie, Maria - tror jeg må finne en helt ny vei å gå!

Nicolai var en liten ramp på skolen min *lol* Han var søt da, men for en ramp! :D

Nei, navn blir ikke lett gitt! Ønsker ikke noe supersært heller som Luna, Vejar etc. Tror det bare er å vente til ungen er her og se hva som kan passe :)

Back
Topp