Her er vogna til knøttet :-)

Fru+2

Forumet er livet
Vi har kjøpt oss vogn ble Emmaljunga City Cross

Denne fargen på bagen (måtte bestilles så har ikke fått denne hjem enda)

og sportsvogna er slik

Så har vi helt ensfarget grå stelleveske.

Gleder meg kjempe masse til å trille Sigurd i denne :-)

Finfin vogn! Jeg tror vi ender med den samme, det står mellom Emmaljunga Classic Sport og City Crossen. Først ville jeg ha city crossen og sambo classic, men nå er det omvendt :P

Men vi ender nok med hardbag i stedenfor City Bag siden vi bor i 3.etasje uten heis, og vi ønsker mulighet til å bære han opp i bagen og sette han på balkongen hvis han sover.

Så fin den var :)
Gleder meg kjempe masse til å få mi vogn i posten :):)

trulli skrev:
Finfin vogn! Jeg tror vi ender med den samme, det står mellom Emmaljunga Classic Sport og City Crossen. Først ville jeg ha city crossen og sambo classic, men nå er det omvendt :P

Men vi ender nok med hardbag i stedenfor City Bag siden vi bor i 3.etasje uten heis, og vi ønsker mulighet til å bære han opp i bagen og sette han på balkongen hvis han sover.

City bagen er super lett å bære så kan anbefalle den hvis dere skal bære masse.

Har endt opp med samme vogn, men med myk bag, quadrolift, i stedet for hard bag. Enkelt og greit fordi det er den eneste bagen lille jeg klarer å bære, den koster mindre og kan brukes lengre samt lettere vaskes :) Kjøpte vogna brukt, Grå, og bagen Grønn. Grønn bare fordi jeg liker grønn ;)

Såååå fiiiin :-DVi har også bestilt Emmaljunga i denne fargen, men valgte Edge Duo. Dette fordi vi bor på et kaldt sted med laaang vinter, og tror Edge Duo er mer praktisk mht. stor vinterpose og trilling på all slags føre ;-)
Jeg valgte grå fordi jeg synes det er kjedelig når "alle" har svart, og fordi vi ikke vet kjønnet må vi ha noe nøytralt ;-) Gleder meg masse til å hente vogna i oktober :-D Og ikke minst til vi skal trille tur på nyåret.

Lykke til;-)

Hehe, jeg har også planer om å kjøpe Edge Duo i gray carbonite..

trur den blir minst like vanlig som svart, hehe

Kjempestilig! :-)

Back
Topp