Her er vårt nye husprosjekt

Fru+2

Forumet er livet
Her er bilde av det nye huset vårt( kansje det siste) hvem vet.
Nabohuset er barndomshjemme til Kjetil , står hos svigermor å tar bilde.

Skal bygge på huset for det er ikke så veldig spennede slik det er i dag,
Så plannen er å bygge et funkishus med loftstue, 2 soverom og takterasse.
Nede i dag er det stue,kjøkken 3 soveromm,gang, bad og WC.
Her er litt bilder inne

Litt av stua, vedlig mørk, Her skal vi legge nytt tak, smartpanel og parkett

Her er kjøkkenet koselig veranda utenfor.
Her blir alt nytt, men ganske likt det vi har her vi bor nå.

Dere er helt ekstreme på huskjøp og oppussing altså![:D]

Det  blir spennende å se når det blir ferdig da.. også så praktisk med besteforeldre på andre siden av veien..[:)]

Dere er sprø - men jeg forstår jo ønsket om å flytte nærmere familie da. Selger dere på Hogset eller?

Ja blir til at vi selger det huset på Hogset men vi har fortsatt småbruke vårt i Blaker [:)]
Tor det blir bra å komme seg til Fetsund. Vennene vår bor der også. Så da kommer vi nærmer dem også.
Det har vært menignen at vi skal ta over barndomshjemme til Kjetil men tror kansje dette er en bedre måte. Vi får våres eget men like vel kan vi hjelpe svigermor når hun trenger hjelp ellers skal kjøres noe sted. Hun er 72 år og avleine.
Så vi må vel regne med at noe hjelp trenger hun kansje snart.

Synes dere er tøffe jeg[:)] Gleder meg til å se når det blir ferdig!! Kommer gjerne på besøk[:D]

ORIGINAL: oslojente1980

Synes dere er tøffe jeg[:)] Gleder meg til å se når det blir ferdig!! Kommer gjerne på besøk[:D]

Gleder meg også til dette huset blir ferdig, blir nok det siste vi kjøper nå.
Du er hjertelig velkommen på besøk når vi flytter og her vi bor nå[:)]

Shit...skjønner ikke hvor dere tar energien fra jeg altså!! Blir sliten bare av å tenke på å pusse opp. Men det høres fint ut å bo nærme familien da. HVor på Fetsund er det? Bodde mer eller mindre på Nerdrum en lang periode. Hadde kjæreste der en lang stund.

ORIGINAL: monicabebe

Shit...skjønner ikke hvor dere tar energien fra jeg altså!! Blir sliten bare av å tenke på å pusse opp. Men det høres fint ut å bo nærme familien da. HVor på Fetsund er det? Bodde mer eller mindre på Nerdrum en lang periode. Hadde kjæreste der en lang stund.

Har heldigvis en mann med mass energi og elsker å pusse opp. Huset ligger i Løken terr hvis det sier deg noe? K ble litt nysgjerig nå på hvem ekskjæresten var....

Det sier meg ikke så mye merker jeg. Over brua eller?

Eksen heter Thomas Støvind Berg

ORIGINAL: monicabebe

Det sier meg ikke så mye merker jeg. Over brua eller?

Eksen heter Thomas Støvind Berg

Ja er på andre siden av brua

[;)] Hilste på han fjor sommer,han har gått i klasse med K og de har jobbet sammen

Back
Topp