her er min nye jobb

Wooooow, så mange barn [:D]

Grattis med ny jobb[:D]
Det så stort og spennende ut[;)] Når begynner du der?

1. august begynner jeg[:)] Blir spennende å få være med å starte opp noe helt nytt[:)]

ORIGINAL: BellaBonita

ca 500 barn i barnehagen 

Synes det var drøyt...[&:]

Sign.

ORIGINAL: BellaBonita

ca 500 barn i barnehagen 

Synes det var drøyt...[&:]

Blir i to store adskilte bygg.. Med to pedagoger på hver avdeling,og maange ansatte[:)]

ORIGINAL: hunnykaos

Oi, så fin! Blir spennende for deg dette[:)]

Syns det så kjempe spennende ut. Blir sikkert mange avdelinger. Det finnes jo også regler for hvordan dette må inndeles, så det blir sikkert bra for barna. Tenk så spennede med så mange nye du skal jobbe sammen med. Lykke til.

hehe,til dere som syntes dette høres drøit ut.. Er jo ikke snakk om at alle barna skal være på en avdeling/et uteområde osv[:)] er adskilte området og er ikke snakk om basebarnehage[:)] Tror det blir spennende jeg.. Litt ny tankegang når det gjelder barnehage[:)]

Synes også denne nye tankegangen når det gjelder barnehager høre veldig spennende ut[:D]
Store,lyse,fine lokaler...Flotte uteomeråder[:)]
Sikker på at både barn,foreldre og dere ansatte kommer til å stortrives der[;)]

ORIGINAL: Bolla85

Det er jo ikke 500 barn på én avdeling da! [:D]

Det blir sikkert kjempespennende med ny jobb! Og som du sier, å få bli med fra starten og få utvikle noe[:)]

hehe, DET hadde tatt seg ut det! Har hørt masse positivt om store barnehager ala denne jeg. Tror det blir supert både for ansatte og barna!

Da jeg snakket med en styrer i en bhg her på Grünerløkka så sa hun at den bhg Iver hadde mest sjangs til å få plass i er Sophies Hage som er en slik bhg som du skal begynne å jobbe i, Spent24. Blir spennende dette![:)]

Så spennende snuppa!! Gleder meg til å høre mer om det når det starter opp. Du passer så perfekt til den jobben, det har du vist gang på gang! [:)][:)][:)]
Eneste minuset er at vi ikke får jobbet sammen lengre, hahaha!!! [:D][:D]

Back
Topp