Her er min lille badenymfe<3

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
uploadfromtaptalk1355301178553.jpg

uploadfromtaptalk1355301248866.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Herlig!
Lillebror elsker pgså å bade med meg. Har prøvd med storebroren, men han bråker litt for mye :p

Jaa, samma med Emmeth :hello2 Han digger bading :smiley-bounce015Har ikke prøvd og ha med noen av jentene, går sikkert fint med hu største, men hu mellemste går det nok litt over styr med :happy119

Så utrolig flott han er:) Skulle ønske vi også hadde badekar, her må vi bruke balje, men virker som hun koser seg i den. Alltid litt skeptisk til å begynne med dog:rolleyes:
Hvor ofte bader dere han?

Takk:) ja, er glad for badekaret vårt, er det altså;) jeg bader han helst ikke for ofte. 1-2 ganger i uka. Det tørker ut huden så fælt og har mye eksem i familien, så er forsiktig m både det og såpe! Hvor ofte bader dere minsten?

Så skjønn han er! :D

Vi bader ham 1-2 ganger i uka med minst mulig såpe. Det hender det blir en kjapp dusjings i vasken i tillegg om vi har hatt en av disse bæsjebuksene av bibelske proporsjoner ;) Har forøvrig hatt en av dem i dag. Det var i grunnen på høy tid siden det var 15 dager siden sist han bæsja.. :eek:

Skulle gjerne hatt badekar! Men minsten ser ikke ut til å lide noen nød i baljen sin.. :)

Badenymfen.jpg

Åååh så nydelig han er<3 vi hadde sånn stol til Neline, men kasta den pga den var full av olje som jeg ikke fikk bort. Skal kjøpe en igjen, for den er virkelig genial og ha:)

Takk for det! :)
Badestolen er kjøpt på Barnas Hus. Veldig kjekk å ha!! Kjøpte den etter at jeg skulle bade ham alene, og han tok spenntak i bunnen av baljen samtidig som han kastet seg bak over armen min som holdt under ham. Ikke så lett å få vasket den lille banditten når man må holde ham fast med begge hender samtidig ;) Litt greiere med stolen da, så har man begge hender fri :)

Skal gå til innkjøp av en slik :laughing5

så søte badebabyer! Vi bruker bare badeolje fra Estelle og Thild, ølologisk og parfymefri. Deilig for sart barnehud! :)

VI bruker Jojobaolje i badevannet =)
Bruker den også på kluten ved bæsjebleie, den er utrolig god!

Stakkars lille gullet mitt hadde fulle hodet i "hedninghud", som vi kaller det, da det bildet ble tatt. :confused: Ikke vanskelig å se at det har klødd og at den lille banditten har jobbet på egenhånd for å få det bort. :( Måtte kjøpe små votter og ha på hendene hans. Har heldigvis fått det bort nå. :) (Bildet er en drøy måned gammelt)

Back
Topp