Her er min bump :) -igjen :p

-LeneMor-

Glad i forumet

Hmm, fikk det ikke til å bli mindre.. Men, her er bump'en min nå i kveld, 11+2 :)

Forrige gang var vel magen min omtrent på denne størrelsen da jeg var på den ordinære ultralyden :p

Magen har vokst litt ja! 15+3 i dag :)
(Ser forsåvidt nå at det ikke ser ut som om den har vokst så voldsomt mye her hehe -men den har det altså :p)

Det var en fin  liten babykul :)

fiiiin:)

Kjempe fin :-)

Knallfin bump! =D

Fin!!

Takk, jenter!! :)

Dere er da snille 

det er en veldig fin mage som ser faktisk ut som en gravidmage :)
Jeg er nå 11 uker og gud for en mage allerede. Det kommer definitivt mye raskere andre gangen i hvert fall ;)

Cilen skrev:
fiiiin:)

Å så fin Her har jeg lagt på meg bare i bredden, ser ikke gravid ut i det hele tatt, bare lubben :P

Ilca skrev:
Jeg er nå 11 uker og gud for en mage allerede. Det kommer definitivt mye raskere andre gangen i hvert fall ;)

Ja, virkelig stor forskjell på første og andre gang -ingen tvil om det :)

Må innrømme at jeg koser meg med magen som vokser! Hehe MEN, det er jammen ikke lett å holde den skjult lenger -må tenke over hva jeg har på meg før jeg går ut av døra :D

snusmumrik skrev:
Å så fin  Her har jeg lagt på meg bare i bredden, ser ikke gravid ut i det hele tatt, bare lubben :P

snusmumrik skrev:
Å så fin  Her har jeg lagt på meg bare i bredden, ser ikke gravid ut i det hele tatt, bare lubben :P

snusmumrik skrev:
Å så fin Her har jeg lagt på meg bare i bredden, ser ikke gravid ut i det hele tatt, bare lubben :P

Er sikkert på at du ser så fin ut så ;)

PrøverPåNy:) skrev:

Ilca skrev:

Ja, virkelig stor forskjell på første og andre gang -ingen tvil om det :)

Må innrømme at jeg koser meg med magen som vokser! Hehe MEN, det er jammen ikke lett å holde den skjult lenger -må tenke over hva jeg har på meg før jeg går ut av døra :D

snusmumrik skrev:

snusmumrik skrev:

Æh.. Jeg prøver ikke å skjule lenger. Ikke så mange som vet her på jobben ennå så det er jo så morsomt å se at de titter og titter på magen min, men ingen sier et ord. Jeg bare venter på at noen skal si noe. Da skal jeg tulle med de litt. ;) Nei, det var kanskje litt slemt :)

Kjempe fin babymage:-)

Slengte rett og slett ut et oppdatert bilde av kulen min jeg 

Fine magen <3 

Jeg ser ut som en hvalross allerede. En ganske rar hvalross som kun har diger mager og spinkel kropp! Skulle ønske det kunne jevne seg ut litt så kanskje det ikke ble så tungt for ryggen... 

-Nymphadora- skrev:
Fine magen <3 

Jeg ser ut som en hvalross allerede. En ganske rar hvalross som kun har diger mager og spinkel kropp! Skulle ønske det kunne jevne seg ut litt så kanskje det ikke ble så tungt for ryggen... 

Hehe du er nok den nydeligste hvalrossen i så fall ;)

Men forstår at du ønsker at det skal jevne seg litt ut da ja, ikke noe godt om du får ryggvondter nei..

Back
Topp