Her er lillebror *Bilde*

mammaen20102012

Betatt av forumet

Endelig har vi fått sett lillebror på skjermen!! 
Han turnet rundt, foldet hender og suttet på tommelen!! <3
Alt så helt perfekt ut!
Vi er så glade!
Legen tror det er en gutt, siden han så antydning til det!
Og har nå tatt Babygender test som viser gutt 
Så da er baby gutt fram til ordinær ultralyd i januar ! 
Vi gleder oss til 25.06.12 !!

Så herlig bilde <3
Blir spennende å se om det blir en liten prins da.

takk 
Er vell lettere å ta feil av kjønn om man sier jente, siden tissefanten kan ligge godt gjemt... 
Men om de ser tissefanten så er det jo ikke mulighet for å være en jente ! hehe 

Åh, så koselig. Jeg var på UL når jeg var i uke 11 og det er så deilig å se litt liv og bevegelse der inne=) spesielt siden man ikke merker noe ellers enda.

Vi skal ha vår andre 16/6 (blir nok litt tidligere ifølge legen på UL men frem til ord ul så der det den 16) og vi fikk vite at det nok blir en jenta. Det er på gjettestadiet som legen sa men han smilte når han så de to bønnene som vist er kjennetegnet på jenter. Så derfor tror jeg at vi får en jenta til ord ul i tilfelle sier noe annet. Det er veldig koselig å "vite" kjnnet så tidlig synes jeg=)

Vi har en gutt fra før som ble født jan 2010. Når fikk dere i 2010? Tror forskjellen mellom de barna kan bli veldig fin. Håper bare det ikke blir alt for mye søskensjalusi=)

Ha en fin dag!

Gratulerer!! Så gøy :-) Jeg skal på UL 9 desember og jeg gleder meg SÅNN!!

åå så koselig! for et herlig bilde! :D

Meko skrev:
Åh, så koselig. Jeg var på UL når jeg var i uke 11 og det er så deilig å se litt liv og bevegelse der inne=) spesielt siden man ikke merker noe ellers enda.

Vi skal ha vår andre 16/6 (blir nok litt tidligere ifølge legen på UL men frem til ord ul så der det den 16) og vi fikk vite at det nok blir en jenta. Det er på gjettestadiet som legen sa men han smilte når han så de to bønnene som vist er kjennetegnet på jenter. Så derfor tror jeg at vi får en jenta til ord ul i tilfelle sier noe annet. Det er veldig koselig å "vite" kjnnet så tidlig synes jeg=)

Vi har en gutt fra før som ble født jan 2010. Når fikk dere i 2010? Tror forskjellen mellom de barna kan bli veldig fin. Håper bare det ikke blir alt for mye søskensjalusi=)

Ha en fin dag!

Vi fikk i juni 2010 ;)

Så herlig da!!
Åh det er så gøy på ul. Gleder meg til jeg skal igjen!
Flott bilde dere fikk også :)

mammaen20102012 skrev:

Vi fikk i juni 2010 ;)

Vi fikk også i juni 2010 ;)

Gratulerer med vellykket UL, herlig bilde!
Blir spennende å se på ordinær UL om det fortsatt viser gutt :)

Så koselig bilde av lillebror da! Blir spennende å høre av ord. UL viser  :)

takk for koselige kommentarer, gleder meg til ord.ul for å se om det er en gutt enda ;) hehe!
Blir jo like glad uansett kjønn, men nå er hodet innstilt på gutt 

Så nydelig <3

Så herlig :D Utrolig å se den lille på skjermen <3 Blir moro å se om legen har rett i at det er gutt da! 

Hehe, de tok feil !
Lillebror er en lillesøster ! ;)

Hjelp. Håper virkelig ikke de har tatt eil her. Har sendt alle gutte-klærne til barnehjem i India og kjøpt inn jente klær...:)

Back
Topp