Her er lillebrøster

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi var på ultralyd i går, og det var sååå moro!!
Herlighet, så spesielt å se den lille sprelle som en fisk inni magen, vinket, sparket, snodde seg og hoppet rundt!
Herlig

Nå er det 6 uker til ordinær ultralyd og jeg håper tiden går fort, for dette var moro!

Åååå så herlig, jeg ser ikke bildet, men jeg forestiller meg det likevel! Veldig glad på deres vegne. Blir spennende, dette! :)

Takk for det almara =) 
Kommer bildet opp nå da tro?

Søt liten bamsemums :) Vil vite kjønn om se ser det ja!

Åååå, en søt liten bamsemums ja.  Misunnelig jeg også.

Det er jo helt fantastisk å se babyen og hvor ferdig den allerede er! Selvfølgelig føles alt mye mer virkelig nå, selvom vi ikke har vært noe spesielt bekymret. Var også hos jordmor for første gang i går, fikk samme damen som jeg hadde sist, og hun er så koselig! Nå er det 6 uker til ordinær og vi teller ned! Tiden går egentlig ganske fort synes jeg :)

Så koselig da :)

Synes også det gikk fort denne gangen, og ser jo du straks er 12 uker allerede.

Synes ikke det er så lenge siden du fortalte det her inne :)

for en nydelig liten bamsemums :) Trur nok lillesøster( :P ) har det helt supert inni der :) 

Tiden går fort ja! Det synes vi og =)

Blir spennende og se om du har rett Lone =) 

Det er helt utrolig, men jeg er ganske sikker på at jeg kjenner liv allerede! Har vært en ukes tid hvor jeg har vært veldig usikker, men nå er jeg ikke det lenger altså! 

Fru H skrev:
Tiden går fort ja! Det synes vi og =)

Blir spennende og se om du har rett Lone =) 

Det er helt utrolig, men jeg er ganske sikker på at jeg kjenner liv allerede! Har vært en ukes tid hvor jeg har vært veldig usikker, men nå er jeg ikke det lenger altså! 

spennende :)

Jeg kjente også liv så tidlig med Eveline og det er jo så koselig :)

Godt og høre det- så slipper jeg å tro at kr er gal som mener jeg kjenner det :-) hvor tidlig kjente du det første gangen da? Jeg var akkurat passert 14 uker ned Teodor tror jeg. Og på ul så gyn at morkaken ikke lå foran i det hele tatt, så da ligger kanskje alt til rette for å kjenne det nå?

Fru H skrev:
Godt og høre det- så slipper jeg å tro at kr er gal som mener jeg kjenner det :-) hvor tidlig kjente du det første gangen da? Jeg var akkurat passert 14 uker ned Teodor tror jeg. Og på ul så gyn at morkaken ikke lå foran i det hele tatt, så da ligger kanskje alt til rette for å kjenne det nå?

Med Amelia var 15-16 uker på vei før jeg kjente noe, så var veldig usikker på om det virkelig var det så tidlig med Eveline. Men var det ja :)

viss du kjente det så tidlig som uke 14 med teodor som førstegangsgravid, er det nok ikke usannsynlig at du kjenner det allerede :) Moro :)

Husker ikke nårtid jeg kjente liv med de to eldste (da hadde man ikke internett/babyforum og tickere som telte dager og uker for å holde seg oppdatert, og jeg telte i måneder), men med Linus som var min tredje måtte jeg vente til uke 16+1 (kjente daglig etter det).
Men nr 4, Viljar kjente jeg noe første gang rett før uke 17, så ble det stille i noen dager før jeg kjente liv daglig fra uke 18. 

Å ja, det er utrolig herlig. 
Selvom det er megasvakt enda, hehe, men kjenner nå at det ikke er luft hvertfall!

Nå har jeg ikke vært her inne på kjempelenge, men det var veldig moro å se hyggelig nytt! Gratulerer så masse med ny baby i magen! emoticon

Takk for det :-)))

Back
Topp