her er jeg.....

sokkestompen

Elsker forumet
på sykehuset med en ny fersk bebis:-)

ble jo strippet på mandag og fikk rier. tirsdag natt dro vi til føden, men det ble bomtur. hele onsdagen gikk og jeg kjente litt innimellom. på onsdag kveld kom de sjeldent, men kjente at det var dette som var rier ja[:)]

halv 4 vekte jeg mannen og så dro vi. var inne halv 5. dette var rier ja og 4 cm åpning. halv 7 hadde jeg 7cm åpning og ba om å få epidural. bare litt. dette fikk jeg. og så var jenta ute 10:20.

en liten overraskelse var at hun var stor. sykehuset sin termin er 25 mars, men jeg har ikke giddi å endret det her inne. så det betyr at hun kom 1 uke for tidlig og jeg kunne i verste fall gått 3 uker til. Når hun ble født i går, så veide hun 4680 gram og alle ble overrasket for såååååååå stor mage hadde jeg ikke. ingen hadde trodd det, så det ble veddemål på fødestua før hun ble lagt på vekten. aebommet vi grovt:-)

akkurat 1 kg mer enn storebror da han ble født:-)

har bare møtt fantastiske mennesker og hadde en fødsel som gikk supert og som ikke minst startet av seg selv:-)

vi er super fornøyde! i morgen skal jeg hjem og da blir det spennende å treffe mathias. han tenker jeg veldig mye på og regner med det blir en del barseltårer fra meg:-)

tusen takk for alle hilsninger:-)

Gratulerer så mye[:)] Kos deg masse videre[:)]

ORIGINAL: Teamh

Gratulerer så mye[:)] Kos deg masse videre[:)]

Kan tenke meg hvor stor han hadde vært hvis du hadde måtte gått 3uker til.. hehe... Godt alt står bra til... Gratulerer.....

Gratulerer så masse med jenta! Så flott å høre at du fikk en så fin fødselsopplevelse! kose dere masse videre! [;)]

gratulere kjempemye!!!

Gratulerer så masse[:D][:D]
Utrolig hva som kan gjemme seg inne i magene våre, selv om mange av oss ikke er store i det hele tatt[:D]

Gratulerer så masse nok en gang[:D]

Ja da var hun ikke noen liten jente.. Tenker det er godt å være ferdig jeg :)

Back
Topp