her er jeg ;)

vinglepia

Forumet er livet
har fått brev om at søknaden er mottatt nå, så nå står jeg også i denne fantastiske køen da [:o][:D]
føler bare en evig lykkerus i dag egentlig!!! [:)]

gleder meg til å bli kjent med dere!

Da satser vi på at køen ikke er så lang [;)] Nå skal du se at det blir bebis på dere snart! Skjønner at du er glad, for nå skjer det jo ting! [:D] Blir spennende fremover da, mye som skal skje [;)] Masse lykke til racesnuppsi!

Håper at vente tida ikke blir veldig lang for da [:)]! Skjønner godt at du er i "lykkerus" for endelig skjer det no!!
Lykke til[:D]

Spennandes! Masse lykke til! [:)] 

tusen takk lille mille [:)]
ventetiden blir nok ikke så veldig lang for søknaden skulle egentlig ha blitt sendt i begynnelsen av juni.
men så glemte gynekologen min å gjøre det og nå har jeg fått beskjed om at jeg får " snike" i køen ca tilbake til dit da jeg skulle ha sendt den. [:)] så det går nok fort!

ønsker deg og alle dere andre også en liten spire veldig fort!!! [:)]

håper du kommer til og trives her inne[;)][;)]satser på at dere snart er i gang med forsøk[;)][;)]lykke til[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

håper du kommer til og trives her inne[;)][;)]satser på at dere snart er i gang med forsøk[;)][;)]lykke til[;)][;)]

velkommen:) kjekt å være kommet i gang, i alle fall inn i systemet.

velkommen inn hit, her er det en bare superhærlig gjeng som man ikke klarer seg uten [;)] Håper ventetiden ikke blir så lang for dere da. Masse lykke til [;)]

åhh, skjønner hva dere snakker om ja..
her inne var dere herlige!!!!! [:)][:)][:)]

føles veldig godt bare å være helt sikker påat jeg står i køen liksom..
og at det er maks 6 mnd ventetid-det er jo slutten av januar bare [:)]
så nå har jeg noe håndfast å forholde meg til [:D]

ORIGINAL: t.t.h.

ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ BRA![:D][:D][:D]

Får jeg spørre hvor lenge du har ventet på svar på mottatt søknad? Og er det privat eller offentlig?

Masse lykke til :) Håper du kommer fort igang!!!!!

ORIGINAL: Kattepus84

ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ BRA![:D][:D][:D]

Får jeg spørre hvor lenge du har ventet på svar på mottatt søknad? Og er det privat eller offentlig?

Masse lykke til :) Håper du kommer fort igang!!!!!
jeg var på hsg på blefjell sykehus den 2.6. svarene fra prøven ble sendt til gynekologen min som igjen skulle sende søknad.
han klarte å glemme bort hele søknaden [:o]
jeg har trodd at jeg har stått i køen siden da..men så ringte gynekologen meg 9.10 og sa at han hadde glemt det.

han sendte søknaden samme dag og skrev at han hadde glemt det bort og at jeg derfor gjerne måtte snike i køen. brevet jeg fikk fra klinikken er datert 15.10, så det gikk jo egentlig veldig fort. [:)]

det er offentlig. og det står i brevet at ventetiden er 6 mnd fra dagen henvisningen var mottatt.
men så har de vært snille og skrevet henvisning mottatt 30.07 da (det hjelper jo [:)]).
også snakket jeg med de og de skulle prøve å fremskynde det enda 2 mnd [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Velkommen til oss [:)] Håper ventetiden blir grei totalt sett.
Hvilket sykehus tilhører du?
fertilitetsklinikken i porsgrunn...?
vet ikke helt hva som er riktig svar på sånn her inne jeg [8|][8D]
men er der jeg har fått brev fra da [:D]

ORIGINAL: snuppis!

Velkommen hit snuppa [:)]
jo takk snuppis [8D][:D]
er jo din ære at jeg havnet inn hit [8D]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: Ivara

Velkommen til oss [:)] Håper ventetiden blir grei totalt sett.
Hvilket sykehus tilhører du?
fertilitetsklinikken i porsgrunn...?
vet ikke helt hva som er riktig svar på sånn her inne jeg [8|][8D]
men er der jeg har fått brev fra da [:D]

Hvis du tilhører Porsgrunn og lurer på noe, så er det bare å spørre Lille Mille, Tullemor79, twinanne eller ElinR siden dem tilhører der [:)]
så god du er da!!! [:)]
takk for info!

Back
Topp