her er jeg

blomst82

Andre møte med forumet
Hei alle sammen! her kommer innlegget[:D] samboeren min og jeg forsøker i disse dager[8D] en spennende tid dette. Kan teste om 14 dager ca, dersom jeg ikke får besøk av tante rød da.... har lyst til å vite det nåååååå...flere som skal teste om 14 dager her?

heia!!

Nei skal ikke teste om 14 dager, har EL i helgen...så da blir det senge hygge i stede *fniis*
Så jeg må nåkk vente enda lengre med å teste...

Prøvd lenge dere da?

Kathrine

hei! og velkommen!
eg skal teste igjen om nokre dager..testet nok for tidlig i går, håper eg då...
KRYSSER FINGRENE FOR DEG!!

hei Blomst82

Hyggelig at du har kommet hit til oss!! Skjønner at du er spent på å teste om to uker.

Selv venter vi med å prøve aktivt i noen måneder nå, for mannen vil gjerne vente litt. Har akkurat sluttet på pillene for å bli kjent med syklusen min før vi setter skikkelig i gang.

Lykke til med venting og testing!!!! Gleder meg til å høre hvrodan det går!

velkommen hit og lykke til med prøvinga[;)]

ORIGINAL: blomst82

Hei alle sammen! her kommer innlegget[:D] samboeren min og jeg forsøker i disse dager[8D] en spennende tid dette. Kan teste om 14 dager ca, dersom jeg ikke får besøk av tante rød da.... har lyst til å vite det nåååååå...flere som skal teste om 14 dager her?

Velkommen hit!!
Jeg ble medlem igår...
Å jeg trives kjempe godt er allerede..har fått skikkelig dilla på disse sidene[:D]
Lykke til med prøvinga og håper testen slår positivt ut om 14 dager...

Hilsen ei som skal teste om noen dager

ORIGINAL: blomst82

hei og velkommen!!
jeg ble medlem her igår og trives allerede. en blir hekta på disse sidene, hehe...
du kommer helt sikkert til å trives [:)]

Lykke til, håper det er en liten spire der...,
samt:

Back
Topp