Her er jeg!

Grete71

Forumet er livet
Her er lille Vetle min! [:D] endelig fikk vi tatt bilde av ham. Favorittstillingen er visst med hodet ned og inn mot ryggen min, og da er det jammen ikke lett å få tatt noe bilde!! Legen holdt på lenge for å få ham til å snu seg, og det ble vel ikke så verst til slutt. Såååååå masse liv! [:D] min lille gutt.... [:D]
Alle som har sett bildet sier han er lik faren. Hehehe vet ikke helt om det er noe kompliment til ham.... [:)]
Vi har skapt et liv! Rart..... [:D]

Ja, herlig å få et bevis på at det er noen der. Synes det er utolig at noen kan se noen likheter med noen. Har fått slike kommentarer på alle mine tre. Og det er alltid mannspersoner i familien de finner likhet med. Det er vel ikke så mange feminine trekk så tidlig i fosterstadiet. Lange og spinkle som de er? Men skjønne!!! Kos deg videre i svangerskapet.

Hehehe nei, tror nok de mente det som en spøk at han ligner på faren...?? [:D] det var så rart å se hvor stor han hadde blitt på 5 uker. Mer kontroll over bevegelsene, lå der og smattet/svelgte fostervann. Det er nesten umulig å forklare, må oppleves! [:D] er så mange rare følelser som raser rundt i hodet. Gleder meg og gruer meg. Av og til lurer jeg på hva jeg har gjort! [;)] men lille tassen er der, det gir han beskjed om hver eneste dag, "hele" tiden! [:D]

Er det din første? Første svangerskap får man aldri igjen. Det er bare så fantastisk og utrolig. Og så hat man god tid til å føle, fundere og nyte. Det blir ikke det samme når man har små å ta seg av. Og så vet man jo mer hva man går til andre gang, selv om ingen svangerskap er like.

Ja, min aller første! "stemor" til 2 på 15 og 17 det siste året... [&:] så nå var det "på tide" at vi fikk vår egen! Har vært så utrolig heldig - ikke kvalm, ikke dårlig, ikke noen spesielle lyster, og egentlig ikke noen problemer i det hele tatt! Vært litt trøtt, men det følger jo med.... Så hvis det blir noen neste gang, spørs det om jeg blir såå heldig! Får prøve på jenta da... [:D]
Alt er nytt og spennende, og samtidig skremmende! [&:]

Du har ikke satt deg opp på terminlista for januar? For det er vel i januar? Ser ut til at du er et par dager foran meg. Har temin 7.januar. Det er 4 mnd til i dag, det gjorde mamma meg oppmerksom på. Lang ventetid!

Nei det har jeg visst ikke gjort. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få det til! [8D] Har termin 05.01., men etter siste UL nærmet vi oss visst 01.01..... [:D] men han endret ikke på noe, så terminen er fortsatt 05.01.
Huff ja, men 4 måneder går nok fort! Vi er allerede over halvveis! [:D]
Lykke til du også, selv om du har vært gjennom dette før! [:D]

Bare gå inn på terminlista, siste side , tror det var kommet til side 6 nå. Så kopierer du den. Deretter svarer du på den "meldingen" og starter med å lime inn det du har kopiert. Så kan du gå inn og føre deg selv på, før du sender. Håper det var forståelig?! Lykke til!

Hvis du bare legger inn termindato inn som et vanlig innlegg på termintråden i januarklubben, så fikser fiorelina det.

Tror jeg fikk det til......???? [8D] hvis ikke det ble riktig, fikser nok Fiorelina det, ja! Hun er god å ha for oss ikke-helt-oppegående-på-data-folk.... [:D]

Velkommen!
Tusen takk for rosende ord, det gjør godt. *rødmer litt*

Gratulerer med en flott liten gutt på vei!

Hilsen Fiorelina

[:D] [:D] [:D]

Ja, er det ikke rart å se de ultalyd-bildene??
Å vite at det bor en liten menneskekropp inni der...Helt fantastisk!
Det er helt utolig at babyen din er en blanding mellom du og kjæresten..
Men med sine særtrekk!!

Kos deg i graviditeten Grete 71

Klemmer fra Tinka !!

[:D]Takk takk! [:)]
Får ikke fram tickeren nå, så jeg vet ikke hvilken "gruppe" du hører til... [:D] ellers kunne jeg ønsket deg lykke til også. Men gjør det likevel, jeg!!!1 [:D]

Der kom tickeren!!! [:D] jasså, ja, så du skal kjempe med meg om nyttårsbarnet, du! [:D]

Back
Topp