P Pearl81 Glad i forumet 17 Jun 2006 #2 Å som jeg missuner den kreativiteten din asså![:D][:D] Kjempefint!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 17 Jun 2006 #4 Der er du, ja - så stilig!!! Jeg MÅÅ lære meg det der - men har ikke råd til Photoshop (og vil ikke ha piratkopi heller, nei[;)]) [:'(]
Der er du, ja - så stilig!!! Jeg MÅÅ lære meg det der - men har ikke råd til Photoshop (og vil ikke ha piratkopi heller, nei[;)]) [:'(]
snusken Forumet er livet 18 Jun 2006 #6 Oi så bra laget!!! Det jeg la mest merke til er at du er født på akkurat samme dag og år som min bror [:D]
Oi så bra laget!!! Det jeg la mest merke til er at du er født på akkurat samme dag og år som min bror [:D]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 19 Jun 2006 #7 Sinnsykt stilig!!![:)] Hmmm...Ble det såpass lang tid imellom jentene!? Det hadde jeg ikke fått med meg...[:)] Uansett,herlige er de!!![:)]
Sinnsykt stilig!!![:)] Hmmm...Ble det såpass lang tid imellom jentene!? Det hadde jeg ikke fått med meg...[:)] Uansett,herlige er de!!![:)]
buster Forumet er livet 19 Jun 2006 #8 Har sagt det før men sier det gjerne igjen: Er KJEMPEIMPONERT over hvor flink du er altså!!