Her er jeg

AnnemorS

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Hei dere. Jeg har fulgt forumet deres en stund, men ikke vært så aktiv da jeg har termin 3. Oktober og er førstegangsfødende så har vært forberedt på overtid. Men nå har det blitt til at jeg blir satt igang senest på lørdag, så da blir det jo en september baby. Så derfor ville jeg bare si hei og introdusere meg selv. Jeg heter Anne er 27 år og fra Drammen. Skal ha en liten gutt. Mannen min kommer fra, og bor (foreløpig) i Tyrkia. Siden dette nå skjer veldig tidlig og brått får han dessverre ikke vært med på fødsel, noe som er veldig vanskelig for meg å takle, men jeg har heldigvis familie rundt meg. Jeg håper å kunne bli bedre kjent med noen av dere andre her inne selv om jeg kommer litt "sent til selskapet".

Velkommen hit inn [emoji5] [emoji4]
Også bare få dager igjen til fødsel da. Nå får du en spennende fin tid i møte. Lykke til med fødselen [emoji5]

Velkommen hit :-) Skjønner godt at det er tøft å ikke kunne få med mannen din på fødsel, fint at du har familie ellers som kan støtte.
Spennende at det er så kort tid igjen, masse lykke til :-)

Takk takk allesammen. Jeg må jo si at jeg ser ikke for meg noen fin tid fordi pappan ikke er her. Men jeg skjønner jo at de må sette min og baby sin helse først. Men det gjør det jo ikke noe mindre vondt at han ikke er her.

Så dumt at pappan ikke får vært med på fødselen! Krysser fingrene for at du får en fin opplevelse likevel og at barseltiden blir super og sammen med pappaen :) velkommen til gruppen :)

Velkommen inn hit!! :)
Så spennende med forestående fødsel!!! :)

Masse lykke til, og håper du oppdaterer oss litt :D

Velkommen hit - håper de klarer å utsette fødselen din til mannen din kommer ;)
(Selv henger eg både på september og oktober, termin litt etter deg, men ble forskjøvet nesten to uker på ul, så trodde egentlig eg hørte til september. Mange trivelige damer her også! :) )

Velkommen hit - håper de klarer å utsette fødselen din til mannen din kommer ;)
(Selv henger eg både på september og oktober, termin litt etter deg, men ble forskjøvet nesten to uker på ul, så trodde egentlig eg hørte til september. Mange trivelige damer her også! :) )

Ja det er lov å håpe, men tror det er et "long shot" altså. Er enda 6 dager til han kommer.

Velkommen :)
Jeg håper du får til en fin fødsel uansett, og at mannen din kommer og går med seg så mye som mulig av tida rundt.
Det er tøft nok å være adskilt i svangerskapet, så unner deg egentlig ikke å være alene til fødsel også. Håper du har noen andre som kan være med som støttespiller da?

Velkommen :)
Jeg håper du får til en fin fødsel uansett, og at mannen din kommer og går med seg så mye som mulig av tida rundt.
Det er tøft nok å være adskilt i svangerskapet, så unner deg egentlig ikke å være alene til fødsel også. Håper du har noen andre som kan være med som støttespiller da?

Takk takk. Ja det er vanskelig det der når jeg har stort sett vært alene hele svangerskapet også.

Jada. mamma blir med meg, men hun jobber jo så hun må liksom tilkalles når det begynner å nærme seg. Hun er selvstendignæringsdrivende så hun har liksom ikke råd til å ta ut permisjon eller la noen andre jobbe for seg hver dag. Så da er det om å gjøre å ikke tilkalle henne for tidlig, men heller ikke for sent da.

Takk takk. Ja det er vanskelig det der når jeg har stort sett vært alene hele svangerskapet også.

Jada. mamma blir med meg, men hun jobber jo så hun må liksom tilkalles når det begynner å nærme seg. Hun er selvstendignæringsdrivende så hun har liksom ikke råd til å ta ut permisjon eller la noen andre jobbe for seg hver dag. Så da er det om å gjøre å ikke tilkalle henne for tidlig, men heller ikke for sent da.
Var alene gjennom store deler av mitt svangerskap selv, og det er utrolig hva man klarer om man må.

Høres ut som en vanskelig balansegang med moren din. Det er jo så vanskelig å vite om en fødsel varer i 2 timer eller 27 timer på en måte. Jeg tenker det kan være greit å ta høyde for det værste, feks st det går sjukt fort, når dere forbereder til det.
Er greit å ha tryggheten av at man ikke er alene også og at noen andre som kjenner deg kan ta seg av litt av snakkinga med helsepersonell ;) (jeg vet jeg var for opptatt med hva som skjedde inni kroppen til å deale godt med folk under store deler av fødsel :p

Back
Topp