Her er jeg

Allegodetingermange

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei alle sammen ☺
Sniker meg forsiktig inn her hos dere...
Jeg har fått 4 positive tester de siste dagene (ikke prøvd med morgenurin)...men jeg synes at det tar så lang tid før testene blir positive (2-3 min.) så jeg tør ikke slippe jubelen løs riktig enda. Er det vanlig at det tar så lang tid før testene blir positive ? Jeg bekymrer meg sååå... Skal ta en CB-digital i morgen tidlig.

Litt om meg;
25 år.
Bor i KALDE nord.
Gift.
2 barn (en på 1 år og en på 2år).

HÅPER virkelig at jeg blir her inne sammen med dere :) :) :)

Hei alle sammen ☺
Sniker meg forsiktig inn her hos dere...
Jeg har fått 4 positive tester de siste dagene (ikke prøvd med morgenurin)...men jeg synes at det tar så lang tid før testene blir positive (2-3 min.) så jeg tør ikke slippe jubelen løs riktig enda. Er det vanlig at det tar så lang tid før testene blir positive ? Jeg bekymrer meg sååå... Skal ta en CB-digital i morgen tidlig.

Litt om meg;
25 år.
Bor i KALDE nord.
Gift.
2 barn (en på 1 år og en på 2år).

HÅPER virkelig at jeg blir her inne sammen med dere :) :) :)

Velkommen skal du være! :) håper den digitale slår ut, men i mellomtiden kan du jo legge ut bilde av de andre så kan vi se på det? Vi har bra streksyn her inne :D

Velkommen skal du være! :) håper den digitale slår ut, men i mellomtiden kan du jo legge ut bilde av de andre så kan vi se på det? Vi har bra streksyn her inne :D

Takk! Er ikke det at jeg ikke ser streker, for de er der helt tydelige. Jeg synes bare at det tar sååå lang tid før streken kommer opp

Velkommen og gratulerer så masse:) Mine tok også litt tid før strekene kom tidlig frem, men tok en digital :)

Har forresten klart å pådra meg en urinveisinfeksjon i dag, så jeg må til legen i morgen :( :( kan jo få han samtidig til å ta en test :dance011

Har forresten klart å pådra meg en urinveisinfeksjon i dag, så jeg må til legen i morgen :( :( kan jo få han samtidig til å ta en test :dance011

Jaaaa det kan de sikkert ta i samme slengen :). Haha jeg fant også ut at smileys fra iPhone ikke fungerte her ... Virket bare hissig i begynnelsen :p

Mine tester brukte også lang tid i starten!:) nå som alle testene er like sterke som kontrollstreken ser jeg kun fremgang i hvor fort streken kommer :)

Måtte på do nå pga. DRITT UVI, og jeg tok testen..........
..... "gravid. 2-3"
JIPPI!!!!!! :) :) :) :)

Meeeeen....det kom blod i do... jeg velger å tro at det er pga. UVI...???

Gratulerer så mye med spire :)

Gratulerer så mye :) mine tester har også tatt lang tid,

Gratulerer! :)

Back
Topp