Her er jeg :)

Embla

Embla
Må kanskje presentere meg, siden jeg er ny her for dere. Jeg hører altså egentlig til på mars (forumet altså, forhåpentligvis ikke planeten :) ) men det er så mye koseligere her i februar, så jeg melder adresseforandring :) Jeg er "hele" 37 år, gift, har ei jente på 9 år fra før og så har jeg nå fått lille Hannah, født 10. mars. Skulle tro jeg da er "gammel i gamet" men 9 år er lang tid, og det var nesten som å være førstegangs igjen. Storkoser meg hjemme, Hannah er en ordentlig sovebaby så langt, og det nyter jeg mens jeg kan :) Legger ved et bilde av tulla :)ImageUploadedByBV Forum1366303695.568740.jpg

Så søøt! Velkommen (igjen).. Vi er ikke så mange her på februar heller, men det er en utrolig hyggelig gjeng:-) Her er mi lille Cecilie for noen uker siden:-)

Vedlegg

• 1366300461309.jpg
    1366300461309.jpg
    53,2 KB · Visninger: 42
Så søt lita frøken!:)
Veldig hyggelig at du melder adresseendring hit. Mars virker litt ensomt.:) (både forumet og planeten.:p)

Nydelig tuppe du har :) vi er jo ikke så mange her inne, men det er en super gjeng! Supert at du vil henge med oss :)

Velkommen :D

Velkommen:) Skjønner at man har glem ting på ni år. mellom mine to jenter er det 15 mnd, og jeg lurer heletiden på hvordan ting var med henne.. Det ble en glidende overgang fra ammetåke 1 til ammetåke 2..

Tusen takk dere :) Det er så hyggelig stemning her inne, jeg har jo fulgt med litt. Og Cecilie er veldig skjønn MTDC :)

Tusen takk dere :) Det er så hyggelig stemning her inne, jeg har jo fulgt med litt. Og Cecilie er veldig skjønn MTDC :)
Takk, det synes jeg også;-)

Stemningen her er kjempeflott:-) Føler at bla på generelt er det enkelte som alltid tar alt i verste mening og da blir det ikke noe hyggelig :-P

Back
Topp