Hei jenter!!
Tusen takk for alle de fine ordene og tankene mens vi lå på sykehuset..
Det VARMER!!
Og masse takk til tassen som sladra for meg [:)]
Er nå hjemme på perm, prøvene var ikke steget i dag og da regner de ikke med at jeg har fått sv.forgiftning.
Skal inn igjen på tirsdag og måle blodtrykk, urin og livmorhals..
Var rart å bli beordra i senga, gikk ikke lenge før jeg ble svimmel
bare av å gå på do.. [8D]
Har vært en hektisk påskehelg, men babyene har det bra og de håper de har stoppet de for en stund nå. Men skulle de finne på å komme nå alikevel, har jeg fått lungemodningsprøytene og alt er klappet og klart for de.. Håper jeg klarer knipe noen uker til nå når de har klart å stogge de litt..
Var DEILIG å komme hjem å få dysje og slappe av.. Gleder meg til å ligge i egen seng i natt :)
Lykke til til alle dere som er på sykehuset, gratulerer til dere som har født og til alle dere andre; god siste rest påske [8|]
Shit så mye som har skjedd på disse dagene...
Tusen takk for alle de fine ordene og tankene mens vi lå på sykehuset..
Det VARMER!!
Og masse takk til tassen som sladra for meg [:)]
Er nå hjemme på perm, prøvene var ikke steget i dag og da regner de ikke med at jeg har fått sv.forgiftning.
Skal inn igjen på tirsdag og måle blodtrykk, urin og livmorhals..
Var rart å bli beordra i senga, gikk ikke lenge før jeg ble svimmel
bare av å gå på do.. [8D]
Har vært en hektisk påskehelg, men babyene har det bra og de håper de har stoppet de for en stund nå. Men skulle de finne på å komme nå alikevel, har jeg fått lungemodningsprøytene og alt er klappet og klart for de.. Håper jeg klarer knipe noen uker til nå når de har klart å stogge de litt..
Var DEILIG å komme hjem å få dysje og slappe av.. Gleder meg til å ligge i egen seng i natt :)
Lykke til til alle dere som er på sykehuset, gratulerer til dere som har født og til alle dere andre; god siste rest påske [8|]
Shit så mye som har skjedd på disse dagene...