Her er jeg! Uke 37+4. *Bilder*

carinasverden

Forumet er livet
Hihi. Har følt meg jævlig en god stund, men de siste dagene har jeg følt meg skikkelig bra. Energisk og fin[:D]
Kanskje ikke verdens beste bilder, men er jo litt gøy uansett[8D]

Vil likevel ha ut jenta nå. Går jo bare å venter. Kjedelig... Jeg vil så gjerne se henne og holde henne

så fin mage du har [:)] Du så jo veldig fin i formen ut til og være fødeklar må jeg si ;) *misunnelig *

Du stråler jo!

Hva hadde jeg ikke gitt for å ha den energien du utstråler på bildene!! Herlig gravidmage[:D]

Så fin du og babymagen din er :)

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Du stråler jo!

Hva hadde jeg ikke gitt for å ha den energien du utstråler på bildene!! Herlig gravidmage[:D]

Signerer denne her altså! [:D][:D]

Så moro med bilder[:)] Fin du e[:)]

ORIGINAL: carinasverden

Hihi. Har følt meg jævlig en god stund, men de siste dagene har jeg følt meg skikkelig bra. Energisk og fin[:D]
Kanskje ikke verdens beste bilder, men er jo litt gøy uansett[8D]

Vil likevel ha ut jenta nå. Går jo bare å venter. Kjedelig... Jeg vil så gjerne se henne og holde henne

Den kjolen har jeg også forresten!
så fin du er!

Hmm.. må få noen til å ta bilder av meg også.. har liksom glemt det!
Sist tok jeg bilde i 4 mnd...! kanskje ålreit å forevige??

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Du stråler jo!

Slenger meg med på den at du stråler ja!! [:)] Kjempefine bilder, og kjempefin mage. Skulle ønske jeg også kunne se så flott ut nå på slutten [:D]

Hehe! TUSEN TAKK jenter[:D]
Føler meg skikkelig bra nå når jeg får så mye komplimenter også, men tro meg, har vært mange uker hvor jeg har sett ut som en klump på sofaen uten en tråd av energi[8D]

Magen din ser mye større ut enn sist bilde. Kjempefin mage. Håper du koser deg resten av svangerskapet ditt[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Magen din ser mye større ut enn sist bilde. Kjempefin mage. Håper du koser deg resten av svangerskapet ditt[:)]

ja, har endelig fått babymage[:D] Men kryper meg nedover på sf mål da, helt nederst på det grønne nå[8D]

Kjempefine bilder av ei sprek jente[:D]

ORIGINAL: lillebebis

Så fin du og babymagen din er :)

Back
Topp