her er jeg... på sykehuset..... *lang*

*xsnox86*

Forumet er livet
Joda, her ligger jeg på sus (stavanger universitet sykehus)
og har ligget siden mandag..
det begynte sist fredag med noe jeg trodde var urinveisinfeksjon, fikk pencilin av legen mot mild urinveisinfeksjon,
det var det han mente det var..
feberen kom på kvelden og den var hele helga mellom 39.5 og 40.5. det hjalp lite med søvn og smertestillende,
hadde skikkelig feberrier.. skalv som en gal.. det er nesten ubeskrivelig.
på mandag fikk min mor meg til legen igjen, crp viste 245 de verdiene skal normalt være under 5 på voksne i alle fall..
så det var høyt.. inn på akutten på sus bar det, besvima der og di fikk lempa meg i en seng, tatt blodprøver og slikt.
timene gikk, ble undersøkt og de fant ingenting, prøvene på blodet var tilbake og crp på doblet seg til 500 KRAFTIG INFEKSJON!!
de kasta meg på antibiotika, som virker heldigvis.
fikk vite i dag at det er blindtarmbetennelse jeg har, som det har gått hull på.
de vil ikke fjerne den, så dette kan jeg få tilbake med senere tid..
jeg lengter hjem nå, til barna og mannen blitt noen tårer i dag pga det for de vet ikke når jeg får komme hjem..
har i det minste nå pc og dere, så dere får bære med meg dette her..
jeg klarte heller ikke beholde væske eller mat hele helga så jeg var ganske så uttørka..

beklager langt innlegg, men vile veldig gjerne fortelle dere

Åååå, jeg har jo sett på fb at du har vært syk, og har skjønt det er alvorlig.[&o] Hvorfor fjerner de ikke bare dritten? Håper du får kommet deg hjem snart, god bedring!!

ORIGINAL: McMor

Åååå, jeg har jo sett på fb at du har vært syk, og har skjønt det er alvorlig.[&o] Hvorfor fjerner de ikke bare dritten? Håper du får kommet deg hjem snart, god bedring!!

Masse god bedring!! klem!

[&o] huff men god bedring i allefall[:)][:)][:)]

uff....[&o] Masse god bedring!

ORIGINAL: McMor

Å herregud! [&:] Stakkars deg! Men hvorfor i alle dager fjerner de ikke blindtarmen da???

huff og huff, dette var skummel lesning syns jeg! så bra de endelig fant ut hva det var. masse god bedring og håper du får hjem snart[:)]

det er andre tider nå vet dere.. hehe[8D] neida, jeg vet faktisk ikke hvorfor de ikke vil fjerne den.
jeg antar siden jeg ikke har hatt smerter at det er derfor.
og som jeg forsto legen var det ett lite hull i den bare. [:)]

nå skal jeg få lov og komme på hotellet her, sykehushotellet da. [8D]
men det er bedre der for meg nå, er liksom ikke syk nok til og være her føler jeg.

lengter noe helt grusomt hjem og nå, savner barna så sykt. ikke sett dem på 5 dager nå..[:(]
og tror det vil bli verre hvis jeg ser den her inne 1 time, for så reise fra meg igjen..

Uff, det var da voldsomt!![&o] Stakkars deg!![&o][&o] Ja skjønner du savner mann og barn oppi alt dette.. håper du snart er bra nok til å reise hjem!! Masse god bedring!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Uff, det var da voldsomt!![&o] Stakkars deg!![&o][&o] Ja skjønner du savner mann og barn oppi alt dette.. håper du snart er bra nok til å reise hjem!! Masse god bedring!![:)][:)][:)]

signerer denne. [:)]

Masse god bedring. Håper du blir fort frisk igjen!!

Back
Topp